تابلوی بورس: شاخص‌سازها شاخص کل را منفی کردند

امروز نماد‌های سشرق، حفاری، قصفها، غبهنوش، سپاها، قهکمت و دیران بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

کد خبر: ۷۶۴۲۵
۱۳:۰۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۱۸ هزار و ۵۹۷ واحد ریزش به عدد یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲ هزار و ۹۶۳ واحد رشد به عدد ۳۹۰ هزار و ۵۷۰ واحد افزایش یافت. نماد‌های شاخص‌ساز فارس، فملی، فولاد، شستا، کگل، وامید و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های شپنا، خودرو، شستا، وتجارت، شتران، خساپا و فملی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز نماد‌های سشرق، حفاری، قصفها، غبهنوش، سپاها، قهکمت و دیران بیشترین افزایش قیمت را داشتند. بیشترین کاهش قیمت نیز به غشاذر، پتایر، تسه ۹۹۰۸، فخوز، غدشت، شفن و ومعادن تعلق داشت. بیشترین حجم معامله به نماد‌های وتجارت، خودرو، خساپا، وبصادر، وپارس، شپنا و وبملت مربوط بود. نماد‌های شپنا، وتجارت، خودرو، دارا یکم، خساپا، شستا و فملی امروز را با بیشترین ارزش معامله پشت سر گذاشتند.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۸ واحد افزایش به عدد ۱۶ هزار و ۶۹۸ واحد رسید. نماد‌های میدکو، بپاس و غصینو بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های آریا، زاگرس، هرمز و ذوب بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های وسپهر، دی، پیزد، زملارد، بپیوند، وپویا و شاروم از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. بیشترین افزایش در فرابورس به نماد‌های زقیام، زبینا، زدشت، غدیس، زشگزا، قشیر و تلیسه امروز بیشترین افزایش قیمت را نسبت به سایر نماد‌ها تجربه کردند.


بر اساس اعلام ناظر بازار، امروز نماد‌های ختراک ۱، چکاپا ۱ به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف متوقف شدند. نماد دیران ۱ نیز به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت با وقفه معاملاتی همراه شد. پیام ناظر فرابورس نیز از بازگشایی نماد‌های وآیند ۱، شصفها ۱، وگردش ۱ و شلرد ۱ خبر داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: