بارگذاری اسامی خبرنگاران در سامانه شفافیت شهرداری تهران، طی هفته آینده

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی با اشاره به اینکه ٢٠٦٠ خبرنگار سهمیه طرح ترافیک سال ٩٩ را دریافت کرده اند گفت: طی هفته‌ی آینده اسامی ١٨٠٠ نفر از خبرنگاران در سامانه‌ی شفافیت قرار می‌گیرد و ٢٦٠ نفر باقی مانده نیز پس از رفع نقص مدرک در سامانه شفافیت بارگذاری خواهند شد.

کد خبر: ۷۶۳۴۱
۱۵:۱۴ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ عمار سعیدیان فر با بیان اینکه از ابتدای اعلام آغاز ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران، ٤ هزار و ٦٩٠ نفر برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاران ثبت نام کردند، تصریح کرد: تخصیص سهمیه آرم طرح ترافیک به خبرنگاران از سوی کمیته‌ای ٧ نفره متشکل از نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک، نمایندگانی از ٢ کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، انجمن صنفی مدیران رسانه‌های غیر دولتی و انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه حتی یک فقره آرم طرح ترافیک خبرنگاران بدون نظر اعضای کارگروه ۷ نفره تخصیص داده نشده است، گفت: تعداد سهمیه‌های تخصیصی به مدیران مسئول رسانه‌ها اعلام شد و برابر اعلام و معرفی اسامی خبرنگاران از سوی مدیران مسئول رسانه ها، تخصیص سهمیه به خبرنگاران صورت گرفته است.

سعیدیان فر ادامه داد: به ٢٠٦٠ نفر از خبرنگاران سهمیه طرح ترافیک تخصیص یافته و ٢٦٣٠ نفر دیگر نیز برای صدور کارت بلیط مترو معرفی شده اند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده و طرح‌های ترافیکی اعلام کرد: با تصمیم کارگروه تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری، برای نخستین بار به ١٤٠ رسانه و نشریه جدید که در سنوات گذشته سابقه دریافت طرح ترافیک خبرنگاری نداشته اند، سهمیه تخصیص یافته است.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران، وی در پایان اعلام داشت: یکی از رسانه‌ها در دو هفته پیش در مکاتبه‌ای با سازمان حمل و نقل و ترافیک خواهان افزایش تعداد سهمیه تخصیصی به آن رسانه بود و در ضمن افرادی که معرفی شده توسط آن رسانه بعضا خبرنگار نبودند، که به این درخواست پاسخ مثبت داده نشد.

وی ادامه داد:، زیرا اولا زمان تخصیص سهمیه طرح ترافیک خبرنگاری به پایان رسیده است، ثانیا تغییر در تعداد سهمیه تخصیصی منوط به نظر و رای اکثریت افراد کارگروه خبرنگاری می‌باشد و سازمان حمل و نقل و ترافیک در این موضوع به تنهایی تصمیم گیر نمی‌باشد، ثالثا سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران متعلق به خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای می‌باشد که واقعا در این حرفه مشغول به خدمت می‌باشند.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: طرح ترافیک
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: