تابلوی بورس: رشد ۱۶ هزار واحدی شاخص کل

امروز بیشترین افزایش قیمت به نمادهای غشان، غپاک، قلرست، غبهنوش، ساروم، دیران و قثابت تعلق داشت.

کد خبر: ۷۶۳۳۱
۱۴:۴۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل امروز با ۱۶ هزار و ۶۸۲ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد افزایش پیدا کرد. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۹۱۶ واحد رشد به عدد ۳۸۷ هزار و ۶۰۷ واحد رسید. نماد‌های شپنا، کگل، کچاد، شتران و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های شستا و فولاد بیشترین تاثیر منفی را داشتند. نماد‌های شستا، خودرو، فملی، فولاد، وتجارت، شبندر و سیتا از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.


امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های غشان، غپاک، قلرست، غبهنوش، ساروم، دیران و قثابت تعلق داشت. بیشترین کاهش قیمت به نماد‌های فمراد، قمرو، حپترو، وملی، امید، خوساز و خزامیا مربوط بود. نماد‌های خودرو، وتجارت، خساپا، وبملت، وبصادر، خگستر و ثامید بیشترین حجم معامله را داشتند. بیشترین ارزش معامله نیز به ترتیب عبارت بود از: شستا، خودرو، دارا یکم، وتجارت، فملی، فولاد و وبملت.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۱۹۵ واحد افزایش به عدد ۱۶ هزار و ۶۷۰ واحد افزایش پیدا کرد. نماد‌های میدکو، بکهنوج، غصینو، دماوند، ومهان، فرابورس و وسپهر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های پیزد، وسپهر، شاروم، وپویا، بپیوند، تلیسه و دی از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز در فرابورس، نماد‌های بکهنوج، زبینا، غدیس، قشیر، زدشت، زشگزا و تلیسه بیشترین افزایش قیمت را داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: