تابلوی بورس: رشد ۲۶ هزار واحدی شاخص کل در نخستین روز هفته

امروز شاخص کل با ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحد رشد روزی سبزپوش را پشت سر گذاشت و به عدد یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۵۲۳ واحد رشد به عدد ۳۶۹ هزار و ۵۲۷ واحد افزایش یافت.

کد خبر: ۷۵۶۴۲
۱۴:۴۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: امروز شاخص کل با ۲۶ هزار و ۵۱۶ واحد رشد روزی سبزپوش را پشت سر گذاشت و به عدد یک میلیون و ۲۴۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۴ هزار و ۵۲۳ واحد رشد به عدد ۳۶۹ هزار و ۵۲۷ واحد افزایش یافت.
 
امروز نماد‌های فولاد، ومعادن، فملی، خودرو، کگل و کچاد بیشترین تاثیر را بر شاخص کل داشتند و نماد‌های ثشاهد، ونیرو، سیتا، غزر، آبادا، امین و معادن از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.
 
در بازار صعودی امروز نماد‌های بکاب، کاما، فخوز، قزوین، بترانس، حکشتی و پارس بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند و نماد‌های فاذر، ومعادن، غنوش، کحافظ، ثشرق، کماسه، و ولملت بیشترین کاهش قیمت را پشت سر گذاشتند.
 
امروز بیشترین ارزش معامله به نماد‌های دارا یکم، ثشاهد، ومعادن، کمند، لپارس، وساپا و ونیرو تعلق داشت و بیشترین حجم معامله به ترتیب عبارت بود از: خودرو، ونیرو، کمند، ومعادن، وساپا، ثشاهد و وبصادر.
 
در فرابورس نیز شاخص کل با ۳۹۹ واحد رشد به عدد ۱۵ هزار و ۹۹۴ واحد رسید و در آستانه ورود به کانال ۱۶ هزار واحد قرار گرفت. در فرابورس نماد‌های وسپهر، آریا، بپاس، میدکو، زاگرس، صبا و هرمز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های پیزد، وپویا، زملارد، بپیوند، شاروم، گدنا و بگیلان از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.
 
امروز در فرابورس نماد‌های ودی، گکوثر، زبینا، زشگزا، زدشت، بپیوند و زقیام بیشترین افزایش قیمت را داشتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: