استاندار کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد: در صورت جدی نگرفتن پروتکل‌های بهداشتی با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو می‌شویم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با صراحت می‌گویم در صورتی که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی جدی گرفته نشود با وضعیت بسیار خطرناکی در استان روبرو خواهیم شد.

کد خبر: ۷۵۶۰۶
۰۹:۵۴ - ۲۴ آبان ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ حسین کلانتری در بازدید سرزده از بیمارستان شهید جلیل یاسوج با بیان اینکه کنترل کرونا از توصیه و ارشاد گذشته است، افزود: با صراحت می‌گویم در صورتی که تجمعات به هر شکلی که باشد تعطیل نشود، اگر فاصله اجتماعی رعایت نشود و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی جدی گرفته نشود با وضعیت بسیار خطرناکی روبرو خواهیم شد.

وی اظهارکرد: ۲۲۵ تخت بستری فعال و ۲۱۷ کادر درمانی به صورت شبانه روزی در این بیمارستان فعالیت می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دورهمی‌ها و تجمعات باید تعطیل شوند، ما از مرحله توصیه و ارشاد عبور کردیم و وارد مرحله برخورد قانونی شده ایم و در خصوص سلامت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.

کلانتری تصریح کرد: خوشبختانه ۸۰ درصد مردم استان رعایت می‌کنند و ما گرفتار اقلیت ۲۰ درصدی شده ایم که سلامت و جان همه را به خطر انداخته اند.

وی ادامه داد: از بزرگان، معتمدان متنفذین، هنرمندان، دانشگاهیان، فرهنگیان، اصحاب رسانه همه و همه انتظار داریم برای قطع زنجیره انتقال کمک کنند.

به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با جدیت پیگیر سی تی اسکن و اکسیژن ساز بیمارستان شهید جلیل هستیم و اگر نیاز شد به صورت حضوری اقدام خواهیم کرد.
 
منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: