نماینده مجلس جمهوری آذربایجان به دلیل سخنان بی‌اساس علیه ایران توبیخ شد

کمیسیون انضباطی مجلس ملی جمهوری آذربایجان روز شنبه "بهروز محرم اف" نماینده این مجلس را به دلیل ایراد سخنان بی‌اساس علیه ایران توبیخ کرد.

کد خبر: ۷۵۰۹۶
۱۵:۰۸ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ به نقل از رسانه‌های جمهوری آذربایجان، اعضای کمیسیون انضباطی مجلس ملی این کشور امروز در نشستی مساله توبیخ محرم اف را بررسی و آن را تاکید کردند. این کمیسیون سخنان این نماینده درباره ایران را با روح روابط دوستانه و حسن همجواری دو کشور مغایر خواند و آن را منعکس کننده دیدگاه مجلس ملی جمهوری آذربایجان ندانست.

در این نشست همچنین اعلام شد که کسی نمی‌تواند به روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان آسیب برساند.

در پایان نشست کمیسیون انضباطی مجلس ملی جمهوری آذربرایجان، این نماینده مجلس را به دلیل ایراد سخنان مغایر با حسن روابط دو کشور توبیخ کرد.

دستیار رییس جمهوری آذربایجان نیز دیروز در تماس تلفنی با سفیر ایران در باکو سخنان بی‌اساس محرم اف درباره ایران را رد کرد و گفت: تذکرات جدی و لازم به این فرد داده شد و موضع جمهوری آذربایجان قدردانی از حمایت‌ها و مواضع صادقانه و عادلانه کشور دوست، برادر و همسایه جمهوری اسلامی ایران در بحران و جنگ «قره باغ» است.

«حکمت حاجی اف» افزود: همانطور که قبلا اعلام کردیم، همه مقامات عالی جمهوری آذربایجان از موضع سازنده و عادلانه ایران خشنود هستند و آن را توام با حسن نیت و سازنده می‌دانند و سخنان این نماینده محلس به هیچ وجه موضع دولت و مقامات رسمی جمهوری آذربایجان نیست.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: