«هاشمی» شکست احتمالی ترامپ را به خانواده سردار سلیمانی تبریک گفت

«محسن هاشمی»، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به شکست احتمالی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، این موضوع را به خانواده شهید سردار سلیمانی و همچنین ملت ایران تبریک گفت.

کد خبر: ۷۵۰۸۴
۱۳:۵۰ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز ـ «هاشمی» در ویدیویی که امروز، شنبه در کانال تلگرامی منتسب به خودش منتشر شد، خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: به نظرم بهترین تیتر امروز روزنامه‌های کشور «سقوط قاتل سردار سلیمانی» است.

رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران ادامه داد: کسی که عامل قتل سردار بود و فکر می‌کرد که با این کار رای می‌آورد، اولین تحقیر را از مردم آمریکا دریافت کرد؛ هرچند که هنوز نتیجه نهایی اعلام نشده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه ترامپ تحریم‌های ظالمانه را حتی در دوره کرونا هم تشدید کرده و و باعث کاهش دارو در ایران شده بود، افزود: شکست سنگین ترامپ را به ایرانیان و غیرایرانیان که به دلیل سیاست‌های بعضا ظالمانه او دچار مشکلات ویژه شدند، تبریک می‌گویم.

آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا حکایت از آن دارد که «جو بایدن» پیشتاز است و با وجود اینکه گفته می‌شود ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست نیست، اما «بایدن» هر لحظه با شمارش آرای پستی موقعیتش بهتر می‌شود و همه آمریکایی‌ها در انتظار اعلام نتایج نهایی بسر می‌برند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: