طرح جدید وزارت ورزش برای قرارداد فدراسیون‌ها/ سقف تعیین می‌شود

مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان از طرح جدید وزارت ورزش برای قرارداد‌های فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

کد خبر: ۷۳۹۸۹
۱۴:۳۲ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ مرتضی فلاح با اشاره به اینکه امیدواریم با تلاش بخش حقوقی فدراسیون‌های ورزشی محیط حقوقی ورزش کشور، سالم سازی شود و نظارت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد تضییع حقوق عمومی و مردمی نباشیم، اظهار کرد: به دنبال راهکاری بودیم تا سقفی را برای قرارداد‌های فدراسیون‌های ورزشی مختلف چه در حوزه انعقاد قرارداد با مربیان و چه در سایر بخش‌ها نظیر اسپانسرینگ، قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی، قراداد با کارگزار، امور خدماتی و... متناسب با ظرفیت هر رشته ورزشی تعیین کنیم.
 
وی ادامه داد: بنابراین اگر قرارداد‌های منعقد شده از سوی فدراسیون‌های ورزشی در بخش‌های مختلف بالاتر از سقف تعیین شده از سوی وزارت ورزش و جوانان باشد باید از باب مشورت و نه از باب دخالت نظر اداره کل امور حقوقی وزارتخانه احصاء شود.
 
مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه هدف ما این است که در پرونده‌های مطرح شده در حوزه انعقاد قرارداد‌ها شکست نخوریم و بازنده نباشیم، گفت: این طرح در حال نهایی شدن است و باید مجوز‌های لازم برای اجرا و ابلاغ آن صادر شود تا پس از آن برای هر فدراسیون سقف متفاوتی در حوزه قرارداد‌های ورزشی اعلام شده و بر اساس آن عمل شود.
 
فلاح افزود: طرح مربوطه هم اکنون در مرحله نهایی قرار دارد و در صورتی که جامع و مانع بودن آن مورد تایید قرار گیرد، به تصویب می‌رسد و پس ازآن از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ می‌شود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: