تابلوی بورس: شاخص کل در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار

کد خبر: ۷۳۸۹۵
۱۳:۲۷ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: شاخص کل در ادامه روند ریزشی، امروز نیز با نزدیک به ۴۳ هزار واحد افت به عدد یک میلیون و ۴۱۹ هزار واحد رسید تا در آستانه از دست دادن کانال یک میلیون و ۴۰۰ هزار قرار بگیرد. شاخص کل هم‌وزن نیز امروز با ۵ هزار و ۶۹۳ واحد افت کانال ۴۰۰ هزار را از دست داد و به رقم ۳۹۴ هزار و ۹۵۶ واحد تنزل یافت. نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، شپنا، کگل، شتران و شبندر بیبشترین اثر منفی را افت شاخص کل گذاشتند و نماد‌های خودرو، وبملت، شپنا، فولاد، فملی، خساپا و وتجارت بیشترین بازدید کننده را داشتند.


در بازار امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های شسینا، خرینگ، ختور، کحافظ، لسرما، کبافق و کترام مربوط بود. بیشترین کاهش قیمت نیز به ترتیب عبارت بود از: شبندر، کاما، مبین، شفا، شپنا، تاپیکو و حفاری. نماد‌های شپنا، فولاد، فملی، وملی، حکشتی، خساپا و شبندر بیشترین عرضه برای فروش را داشتند و نماد‌های خودرو، ولساپا، ولپارس، کدما، فنورد، نوری و پترول بیشترین تقاضا را داشتند.


امروز نماد‌های دارا یکم، وبملت، خودرو، وبصادر، پترول، کمند و امین یکم بیشترین ارزش معامله را تجربه کردند و بیشترین حجم معامله نیز به نماد‌های خودرو، وبصادر، وبملت، وپارس، ثبهساز، کمند و امین یکم بیشترین حجم معامله را پشت سر گذاشتند. بیشترین افزایش ارزش بازار به نماد‌های امین، کاهن، ختور، کحافظ، کبافق، دپارس و شسینا مربوط بود و بیشترین کاهش ارزش بازار به نماد‌های فولاد، فملی، تاپیکو، شپنا، کگل، شتران و شبندر تعلق داشت.


امروز شاخص کل فرابورس نیز با ۲۶۶ واحد ریزش به عدد ۱۷ هزار و ۸ واحد رسید تا شاخص کل فرابورس نیز پس از مدت‌ها در آستانه از دست دادن کانال ۱۷ هزار قرار بگیرد. نماد‌های ذوب، شگویا، وسپهر، زاگرس، هرمز، فرابورس و کگهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند و نماد‌های شگویا، ذوب، صبا، وپویا، آریا، سمگا و سبزوا بیشترین بیننده را داشتند.


امروز در فرابورس نماد افاد ۷۴ و انواع نماد‌های تملی بیشترین افزایش قیمت و نماد‌های مادیرا، فرابورس، ذوب، ثعمرا، ودی، رنیک و ریشمک بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند. نماد‌های اراد ۵۴، اراد ۵۳، اراد ۴۹، سمگا، کپرور، توریل و دماوند بیشترین عرضه برای فروش را داشتند و نماد‌های شاروم، اجاد ۳، رافزا، وملل، گدنا، غگیلا و اعتماد بیشترین تقاضا را تجربه کردند.


نماد‌های وملل، بگیلان، اراد ۴۰، افاد ۴، افاد ۷۴، شاروم و سلامت ۶ بیشترین افزایش ارزش بازار و نماد‌های ذوب، شگویا، زاگرس، هرمز، کگهر و صبا بیشترین کاهش ارزش بازار را داشتند. بیشترین حجم معمله به نماد‌های وسپهر، وملل، بجهرم، شگویا، اعتماد، صایند و صباح تعلق داشت و نماد‌های وسپهر، اعتماد، وملل، آریا، شگویا، بنو و بپیوند بیشترین ارزش معامله را پشت سر گذاشتند.


پیام‌های ناظر بازار

بر اساس اطلاعیه ناظر بازار امروز نماد‌های پکرمان ۱، چکاما ۱ و ونوین ۱ به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت، دچار وقفه معاملاتی شدند. مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران همچنین در اطلاعیه‌ای در خصوص سهام عدالت گفت: کارگزارانی که سهام عدالت در کد کارگزاری آن‌ها تعریف شده است می‌توانند سفارشات فروش خود را به بالاترین قیمت (قیمت پایانی و یا قیمت آخرین معامله، هرکدام که بالاتر است) از ساعت ۱۳:۰۰ الی ۱۵:۰۰ بدون رعایت دستور العمل معاملات بلوک در سامانه معاملات بلوک وارد نمایند. ورود سفارش خرید صرفا توسط اشخاص حقوقی مجاز است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: