۸ انبار کالای احتکار در استان زنجان توقیف شده است

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا در بازه زمانی یک ماه در زنجان ۸ انبار کالای احتکار در استان زنجان توقیف شده است.

کد خبر: ۷۳۰۱
۱۵:۰۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مرتضی ممیزی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: از ابتدای اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا در بازه زمانی یک ماه در زنجان  ۸ انبار کالای احتکار در استان زنجان توقیف شده است. 

وی اظهار کرد: در این انبارها ۲۷ تن برنج ، ۶۰ هزار لیتر روغن موتور، ۶ هزار بسته پودرشوینده و لوازم خانگی احتکار شده بود و ارزش اقلام توقیف شده در این انبارها ۲۴ میلیارد ریال تخمین برآورد شده است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: انبارها با حکم قضایی پلمب شدند و با متخلفان برخورد می شود. 

ممیزی وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی را رسیدگی به تخلفات اقتصادی در جامعه عنوان کرد و افزود: این اداره در سه حوزه وظایف خود را انجام می دهد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی به تخلفات اعم از گران فروشی، کم فروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه و رعایت نکردن قوانین نظام صنفی و اجحافی که از سوی برخی صنوف در حق مصرف کنندگان انجام می شود را از جمله وظایف این اداره کل عنوان کرد.

ممیزی ابراز کرد: اداره تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی به تخلفات اشخاص حقوقی و حقیقی را دارد و  بر اساس ماده ۱۸ قانون، تعزیرات حکومتی صلاحیت رسیدگی و اعمال مجازات را دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: