آرسنال، قربانی لیورپول برای صدرنشینی

در آخرین بازی از هفته سوم لیگ برتر انگلستان، لیورپول در آنفیلد ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه قاطع از سد توپچی‌های لندن بگذرد و به پیشتازی‌اش در جدول مسابقات ادامه دهد.

کد خبر: ۷۲۴۰۸
۱۱:۵۹ - ۰۸ مهر ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز – بابک مجیدی: هفته سوم لیگ برتر انگلستان شب گذشته آخرین بازی‌اش را سپری کرد و لیورپول قهرمان فصل گذشته موفق شد در یک بازی کاملا برتر، آرسنال را شکست دهد و سه امتیاز دیگر به حسابش اضافه کند.

در این بازی ابتدا آرسنال در یک ضدحمله خطرناک از سمت چپ به سمت دروازه لیورپول پیش رفت و با اشتباه مهلک اندی رابرتسون و پاس اشتباه رو به عقب او به دروازه‌بان را الکساندر لاکازت گرفت و با یک ضربه بد و در عین اشتباه آلیسون بکر توپ به راحتی وارد دروازه تیمش شد. لیورپول با این اشتباه به خود آمد و بلافاصله با یک حمله سریع و حرکت در عرض محمد صلاح، توپ مقابل دروازه خالی به سادیو مانه رسید و او هم به راحتی و بدون هیچ فشاری کار را به تساوی کشاند.
 

در ادامه حملات پردامنه لیورپول، طی یک پاسکاری مداوم از بازیکنان لیورپول و ارسال یک سانتر به دهانه دروازه به رابرتسون رسید تا اشتباه خود را جبران کند و در مصافی تک به تک با گلر آرسنال موفق عمل کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این بازی در نیمه دوم هم خطرناک دنبال شد حتی آرسنال برای زدن گل مساوی جلو هم آمد و توسط لاکازت دو موقعیت تک به تک به دست آورد که با بی‌دقتی این مهاجم فرانسوی به نتیجه‌ای نرسید. درحالی که بازی با همان نتیجه ۲-۱ به نفع لیورپول در آستانه تمام شدن بود در یک موقعیت نصفه و نیمه دیگو جوتا وینگر جوان و پرتغالی پیشین ولورهمتپون از پشت محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه آرسنال شلیک کرد و نتیجه کار ۳-۱ شد تا لیورپول با نتیجه قاطعانه از سد توپچی‌های لندن بگذرد و با ۹ امتیاز در کنار لسترسیتی در صدر جدول جا خوش کند.  
 
خلاصه بازی را در ویدیو زیر ببینید:
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: