هنرمند دزفولی جایزه بهترین فیلم جشنواره ایتالیا را کسب کرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فیلم کوتاه "یک اتفاق کوچک" ساخته سیدمرتضی سبزقبا هنرمند دزفولی، جایزه بهترین فیلم جشنواره بین المللی فیلم Job film days ایتالیا را از آن خود کرد.

کد خبر: ۷۲۲۰۳
۱۵:۳۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ نادر سعادتی‌فرد افزود: ۳۰ فیلم از سراسر جهان در بخش مسابقه این جشنواره حضور داشتند و به رقابت پرداختند که در اختتامیه آن پیام تصویری سید مرتضی سبزقبا برای تماشاگران به نمایش درآمد و سپس جایزه اول بهترین فیلم به او تعلق گرفت.
 
وی ادامه داد: میمو کالوپرسی فیلمساز مشهور ایتالیایی و برنده جایزه نخل طلای کن که ریاست هیات داوران این جشنواره را برعهده داشت، در آئین اختتامیه این جشنواره عنوان کرد که من شیفته ساده و بی‌پیرایه بودن فیلم یک اتفاق کوچک هستم و این ویژگی فیلم برای من و دیگر اعضای هیات داوران فستیوال بسیار ارزشمند است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: سید مرتضی سبزقبا نویسنده، تصویربردار، تدوینگر، طراح پوستر و کارگردان این فیلم بود و محمد زربخش وظیفه صدابرداری نریشن را برعهده داشت.
 
وی با بیان اینکه صداگذاری این فیلم توسط حسین قورچیان و عکاسی و مجری گری آن توسط حمید تجلی‌فرد انجام شده است، افزود: تیتراژ فیلم برعهده حجت کایدخورده بود و سید عزیز رودبندی ترجمه انگلیسی و سید رضی طبیب ترجمه ایتالیایی این اثر را برعهده داشتند. 
 
سعادتی فرد با بیان اینکه این اثر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول تولید شده است، گفت: این فیلم کوتاه یا حضور مجید اردلان و علی قاسمی و تهیه‌کنندگی سید رضا سبزقبا همراه بود.
 
اردیبهشت ماه امسال نیز فیلم کوتاه " یک اتفاق کوچک" به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم آمریکا راه یافت.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: