۱۷ کارت زرد و ۵ کارت قرمز در شب شکست پاریس مقابل مارسی

شب گذشته نایب قهرمان اروپا در دیداری که 5 اخراجی داشت برای دومین هفته متوالی در لاشامپیونه مقابل المپیک مارسی شکست خورد.

کد خبر: ۷۱۳۱۵
۱۲:۱۲ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: پاری سن ژرمن نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته در دیداری جذاب و تماشایی مقابل المپیک مارسی با یک گل شکست خورد.

این بازی پربرخورد و خشن، ۱۷ کارت زرد و ۵ کارت قرمز داشت و از همان دقایق ابتدایی بازی، خشونت دو طرف کاملا مشهود بود. آنخل دی‌ماریا ستاره آرژانتینی پاریس، در دقیقه ۷۳ تکل بسیار خشنی بر روی پای دیمیتری پایت رفت که باعث شد پایت دقایقی روی زمین درد بکشد.


اما درگیری نیمار با آلوارو مدافع مارسی استارت درگیری‌ها و برخورد‌های خشن دو تیم با یکدیگر بود. آلوارو در حین مشایعت توپ به بیرون از زمین بود که نیمار او را به شدت هل داد و دقایقی بعد از این حرکت با همدیگر به درگیری لفظی پرداختند.  

اما به محض شروع بازی از سمت دروازه مارسی، و رسیدن توپ به میانه میدان، یکی از بازیکنان مارسی به شدت بازیکن پاریس را به زمین پرتاپ کرد که باعث درگیری و زد و خورد شدید این دو تیم شد. بعد از فروکش کردن درگیری میان بازیکنان، داور مسابقه بیزورد جرومه، کورازوا، جوردن آماوی و نیمار را با کارت قرمز مستقیم و داریو بندنتو و لئونارد پاردس را با نشان دادن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج کرد.  

در نهایت این بازی پربرخورد و خشن با یک گل به نفع المپیک مارسی به اتمام رسید و پاری سن ژرمن که سال گذشته فقط ۳ باخت را متحمل شده بود، حالا در دو هفته ابتدایی دو باخت را پذیرفته است.


خلاصه این بازی جذاب و پربرخورد را ببینید: 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: