تابلوی بورس: آیا شاخص کل، کف یک میلیون و 600 هزار را از دست می دهد؟

کد خبر: ۷۰۷۱۳
۱۰:۵۵ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹

 

دیدارنیوز - سرویس اقتصادی: بازار بورس اوراق بهادار امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش با 34 هزار واحد ریزش به عدد یک میلیون و 613 هزار واحد رسید تا بار دیگر در مرز ورود به کانال یک میلیون و پانصد هزار قرار بگیرد. در حالی که بسیاری از تحلیلگران معتقد هستند شاخص کل در عدد یک میلیون و 600 هزار در حال کف سازی است، از دست رفتن این عدد در روزهای آینده و ورود شاخص کل به رقم یک میلیون و 500 هزار برای بسیاری از سهامداران حقیقی و خُرد می تواند رویدادی نگران کننده باشد و بر تعداد افراد حاضر در صف های فروش بیفزاید.

 

تا لحظه تنظیم این گزارش شاخص کل هم وزن نیز با 4 هزار و 113 واحد افت به رقم 437 هزار و 679 واحد رسید. تا کنون نمادهای فولاد، فملی، فارس، وغدیر، کگل، پارسان و فخور بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند و فملی، فولاد، خودرو، وتجارت، خساپا، وبصادر و وغدیر از پر بازدیدترین نمادها بودند.

 

شاخص کل فرابورس نیز با 302 واحد ریزش به عدد 17 هزار و 37 واحد کاهش یافت تا در آستانه ورود به کانال 16 هزار قرار بگیرد. نمادهای آریا، مارون، میدکو، دی، شگویا، ومهان و وهور بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل فرابورس داشتند و نمادهای دی، ذوب، شگویا، سمگا، غشهداب، بکهنوج و مادیرا از پر بازدیدترین های فرابورس بودند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: