افزایش مصدومان زلزله رامیان به ۱۰ تن / خسارت به برخی ابنیه

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدوم شدن ۱۰ نفر در زلزله بامدادی رامیان در استان گلستان خبر داد.

کد خبر: ۷۰۶۷۹
۰۷:۰۸ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ ساعت دو و چهار دقیقه بامداد دوشنبه زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر گلستان را لرزاند.

مرکز این زمین لرزه شهرستان رامیان بود و در کل گلستان و حتی بخش‌هایی از خراسان شمالی و سمنان هم حس شد.

این زلزله در عرض جغرافیایی ۳۷.۰۲ و طول جغرافیایی ۵۵.۱۰ و در عمق ۹ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوست.

 
حسین درخشان با اشاره به گزارش اولیه تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر از زلزله ۵.۱ ریشتری رخ داده در رامیان استان گلستان گفت: درپی این زلزله ۳۶امدادگر جمعیت هلال احمر در پوشش ۹ تیم به مناطق متاثر از زلزله در رامیان و روستا‌های قورچای، الهادی و ویرو اعزام شدند.
 
وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، شش دستگاه خودرو کمک دارسبک و یک دستگاه موتورسیکلت از سوی جمیت هلال احمر به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده است، گفت: بر اساس گزارش‌های دریافتی که از طریق دهیاران و تیم‌های ارزیاب دریافت شده در مناطق قورچای، ویرو و ... خسارتی به برخی از ابنیه وارد شده است.
 
درخشان در مورد تعداد مصدومان این زلزله نیز گفت: گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که ۱۰ نفر شامل هفت نفر در روستای قورچای و سه نفر در روستای الهادی دچار مصدومیت شده‌اند که خدمات درمانی به آنان ارائه شده است.
 
به گفته مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آماده‌باش جمعیت هلال احمر در مناطق متاثر از زلزله همچنان ادامه دارد.
 
وی اضافه کرد: در مسیر دو روستای الهادی و ویرو ریزش کوه سبب محدودیت تردد برای خودرو‌های عادی شده و تنها خودرو‌های کمک دار امکان تردد دارند.
 
 
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: