معاون قرارگاه خاتم الانبیاء: آبرسانی به روستاهای غیزانیه تبدیل به یک فرصت و قدرت شد

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه گفت: این پروژه فصل مشترک همکاری جدی و هدفمند دستگاه‌های اجرایی بود که تبدیل به یک فرصت و قدرت شد.

کد خبر: ۷۰۶۷۳
۲۲:۵۴ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز - سردار سرتیپ پاسدار علیرضا فخاری در آیین بهره‌برداری از فاز دوم پروژه آبرسانی به روستاهای غیزانیه که امروز (۱۶ شهریورماه) انجام شد، اظهار کرد: پروژه‌هایی را امروز در خوزستان افتتاح و کلنگ‌زنی کردیم تا آبرسانی مطمئن به شهرهای خوزستان تداوم یابد.

وی افزود: مردم این منطقه سال‌ها در زمینه آب مشکلات زیادی را تحمل کردند و دغدغه آن‌ها تا اندازه‌ای بود که دل رهبر معظم انقلاب را نیز آزرده خاطر کرد و ایشان نیز بر همت همه‌جانبه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات آب این منطقه تاکید کردند. دستگاه‌ها برای حل مشکلات غیزانیه، با اتحاد و همدلی پای کار آمدند و پروژه آبرسانی غیزانیه را به سرانجام رساندند. اجرای این پروژه در این مدت زمان کوتاه رکورد بزرگی برای کشور بود.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه خاتم الانبیاء بیان کرد: این پروژه فصل مشترک همکاری جدی و هدفمند دستگاه‌های اجرایی بود که تبدیل به یک فرصت و قدرت شد.

فخاری گفت: فاز سوم طرح آبرسانی به غیزانیه برای پایداری و افزایش ظرفیت آبرسانی به روستاهای این منطقه اجرا شده و امید است بخش عمده‌ای از دغدغه‌های مردم این منطقه برطرف شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان اظهار کرد: از صبوری مردم غیزانیه نهایت تشکر را دارم که در طول این مدت، سختی های بسیاری را تحمل کردند.

وی افزود: مردم‌ شاهد هستند که همه دلسوزان مردم و نظام، در مواقع بحران در کنار مردم هستند و همه دستگاه‌ها در کنار یکدیگر برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مجموعه سپاه و بسیج سازندگی گفت: تانکرهای آبی که در طول این مدت مدیریت شد و به کمک تانکرهای مجموعه آبفا آمد به حل مشکلات غیزانیه کمک کرد.

شاهوارپور بیان کرد: همچنین برای حل این مشکلات، حفر چاه‌های آب در مجموعه سپاه و بسیج سازندگی انجام شد و این مجموعه بیش از ۸۰ چاه در منطقه احداث کردند.

وی افزود: امیدواریم همه بتوانیم آلام مردم را کم کنیم تا مردم بتوانند در مناطقی که زمینه تولید وجود دارد، زندگی کنند و به تولید بپردازند و نعمت در اختیار مردم قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود دهقانی نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء نیز در این مراسم گفت: آب منشاء حیات و طهارت و عبادت و بندگی است و لطف بزرگی به ما انسان‌ها است که خدمت سقا بودن داریم.

وی با اشاره به مشکلات آب منطقه غیزانیه افزود: فقر و گرفتاری در خصوص آب، این بخش از سرزمین ایران را بر سر زبان‌ها انداخت و همه‌ کشور از غیزانیه حرف زدند و با این مردم محروم و مظلوم همدردی کردند.

دهقانی بیان کرد: صبوری و همراهی مردم که در همه این سال‌ها مشکل داشتند، جای تشکر دارد و باید از آن‌ها قدردانی کرد. این مردم فرصتی برای ما خلق کردند تا بتوانیم با مدیریت جهادی خدمتی را به آن‌ها ارائه کنیم.

وی افزود: همه کمک کردند تا مردم در رفاه و آسایش باشند اما کار به اتمام نرسیده و همه باید کمک کنند تا بخش‌های باقی‌مانده نیز انجام شود و آب را به خانه‌های مردم ببرند.

نماینده ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء گفت: هیچ خدمتی بالاتر از آبرسانی به مردم محروم نیست.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: