انتشار فراخوانی برای سرمایه‌گذاری در حوزه جلبک

در یک همکاری مشترک، طرح‌های شرکت‌های دانش‌بنیان برای سرمایه‌گذاری در حوزه جلبک پذیرش می‌شوند و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

کد خبر: ۷۰۵۷۴
۱۰:۱۹ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ در همکاری مشترک موسسه دانش‌بنیان برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با همکاری ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فراخوانی برای سرمایه‌گذاری در حوزه جلبک منتشر شد.
 
هدف از این فراخوان، شناسایی طرح‌هایی است که در گام اول نیاز‌های کشور در حوزه جلبک و محصولات با منشأ جلبک را رفع کنند و در مرحله بعد توانایی رقابت در بازار‌های جهانی را داشته باشند. طرح‌های برتر توسط حامیان این فراخوان مورد حمایت‌های مالی، شتابدهی و سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرند. 
 
شرکت‌های دانش‌بنیان که دارای طرح‌هایی در حوزه‌هایی، چون «تولید زیست‌توده ریزجلبک در مقیاس صنعتی و گرید غذایی»، «استخراج مواد موثر از ریزجلبک‌ها و ماکروجلبک‌ها در مقیاس صنعتی»، «طراحی و ساخت تجهیزات کشت و فرآوری جلبک»، «تولید و فرآوری مکمل‌های خوراک دام، طیور و آبزیان از جلبک»، «تولید محصولات آرایشی و بهداشتی از جلبک‌ها»، «کشت ماکروجلبک در مقیاس صنعتی» , «استفاده از جلبک‌ها در حفظ محیط‌زیست و زیست‌پالایی» و «فروش و بازاریابی بین‌الملل» هستند، می‌توانند ایده‌های خود را در این فراخوان ارسال کنند.
 
بر اساس اعلام معاونت علمی ریاست‌جمهوری، فناوران و صنعتگران تا ۱۹ شهریورماه جاری فرصت دارند تا طرح‌های نوآورانه خود را ارسال کنند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: