عامل آتش سوزی ارتفاعات جنگل بناب دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارسنجان از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی ۵۰ هکتار از ارتفاعات جنگل بناب که روز گذشته دچار آتش سوزی شده بود در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

کد خبر: ۶۷۷۳۷
۱۸:۵۰ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سرهنگ "محمدعلی فرهادی" اظهار داشت: روز یکشنبه هفته جاری ماموران انتظامی این شهرستان از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از آتش‌سوزی ارتفاعات جنگل "بناب" مطلع و بلافاصله به همراه عوامل امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وی افزود: این آتش سوزی که از ساعت۱۴:۳۰روز یکشنبه ۱۲ مردادماه در ارتفاعات جنگل بناب شعله ور و با فرا گرفتن بیش از ۵۰ هکتار از پوشش‌های جنگلی ادامه یافته بود با تلاش‌های پلیس، نیرو‌های مردمی و همچنین دستگاه‌های امدادی و اداره منابع طبیعی، شب گذشته کنترل و خاموش شد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان با بیان اینکه شناسایی عامل آتش سوزی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های فنی و تخصصی موفق شدند عامل آتش سوزی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
وی افزود: متهم در بازجویی اولیه اقرار کرد که جهت تفریح به این منطقه کوهستانی عزیمت و پس از افروختن آتش، قادر به مهار آن نبودم و سریعاً از محل متواری شدم.
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهادی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: در این فصل از سال مراتع و چمن زار‌های جنگلی خشک و با کوچک‌ترین جرقه، شعله‌ور شده و موجب آتش سوزی به وسعت زیادی خواهد شد، لذا تاکید می‌شود که هموطنان هنگام رفتن به طبیعت از افروختن آتش در آن مکان‌ها جدا خودداری کنند.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: