کرونا زیر پوست شهر در کمین جوانان

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، گفت: ویروس کرونا هنوز در جامعه در حال گردش است و مخصوصا در افراد جوانتر باعث ایجاد بیماری با علایم‌کمتر می‌شود که احتمال تشخیص دادن آن کمتر است.

کد خبر: ۶۷۷۰۰
۱۶:۱۵ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
دیدارنیوز ـ ابرهیم قادری اظهار کرد: طی روز‌های اخیر با همراهی مردم و ادامه کنترل توسط مسئولین، شاهد کاهش چشمگیر تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ در استان کردستان بودیم.
 
وی افزود: این همراهی موثر مردم در استفاده از ماسک و عدم برگزاری میهمانی‌ها توانست جان تعداد زیادی از عزیزانمان را حفظ کند.
 
معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، عنوان کرد: ویروس کرونا هنوز در جامعه در حال گردش است و مخصوصا در افراد جوانتر باعث ایجاد بیماری با علایم‌کمتر می‌شود که احتمال تشخیص دادن آن کمتر است.
 
وی ادامه داد: بر همین اساس فرد خود را بیمار نمی‌داند و این مسئله باعث می‌شود گردش ویروس در جوانتر‌ها افزایش یابد و در هفته‌های آینده باعث ایجاد موجی دیگر از بیماری بشود.
 
قادری تصریح کرد: در این مرحله بسیار مهم است که همه مردم و خصوصا جوانان با استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی، عدم شرکت در دورهمی‌ها و مهمانی ها، گردش ویروس را مختل کنند تا هم‌جان آن‌ها و هم خانواده این عزیزان به خطر نیفتد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: