خودزنی در مقابل پلیس راه فرار سارق

سرکرده یک باند زورگیری وقتی متوجه شد راهی برای فرار از دست پلیس ندارد، برای منصرف‌کردن مأموران و یافتن راهی برای فرار، دست به خودزنی زد.  

کد خبر: ۵۹۱۷
۰۹:۲۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری 164 قائم با اشاره به دستگیری یک باند سرقت در منطقه سوهانک تهران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: نیمه‌شب اولین شب مرداد ماه، یکی از شهروندان با مراجعه به کلانتری 164 قائم، از سرقت گوشی موبایل و وجوه نقد خود توسط سه زورگیر در منطقه سوهانک خبر می‌دهد و درخصوص اتفاق رخ‌داده عنوان می‌کند «دقایقی پیش (ساعت 23) با یک تاکسی تلفنی به منطقه سوهانک رفتم و وقتی در محل و در مقابل یک باغ پیاده شدم، به محض دورشدن خودرو، سه نفر به من حمله‌ور شده و موبایل و وجوه نقد همراهم را به زور از من گرفتند».

رئیس کلانتری 164 قائم ادامه داد: به دنبال گزارش این سرقت، مأموران تجسس کلانتری به همراه مال‌باخته به محلی که سرقت از وی انجام شده بود، مراجعه کردند و حوالی آن محل موفق شدند هر سه سارق را شناسایی کنند؛ ولی هر سه سارق به محض دیدن مأموران و فرد مال‌باخته، اقدام به فرار کردند و پس از تعقیب و گریز وارد منزلی شدند و درحالی‌که یکی از مأموران قصد دستگیری آنها را داشت، با مصدوم‌کردن او وارد خانه شده و در خانه را به روی مأموران بستند. 

وی گفت: پس از این اتفاق، مأموران پلیس، موضوع را به اطلاع مقام قضائی رسانده و به صورت تلفنی مجوز ورود به مخفیگاه متهمان را اخذ کردند ولی با توجه به مقاومت هر سه متهم، مأموران پلیس مجبور به شلیک 10 گلوله هوایی شدند. مافی اضافه کرد: در جریان این اتفاق سرکرده باند مذکور برای فرار از دست مأموران و ممانعت از دستگیری خود اقدام به خودزنی با شیشه کرد و سعی داشت با ارعاب مأموران، آنها را از دستگیری خود منصرف کند. رئیس کلانتری 164 قائم در پایان با اشاره به دستگیری و انتقال هر سه متهم به کلانتری گفت: مأموران پلیس از مخفیگاه این سارقان، علاوه بر گوشی تلفن همراه مال‌باخته که به طرز ماهرانه‌ای در لوله بخاری جاسازی شده بود، مقادیری هم شیشه از متهمان کشف کردند. 

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: