سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان:

برگزاری مراسم افطاری ممنوع شد

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: برگزاری مراسم‌های افطاری که موجب تجمع شود، ممنوع است.

کد خبر: ۵۹۰۳۸
۱۵:۴۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ رضا نجاتی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مواردی که عنوان می‌شود بیانگر عادی شدن اوضاع نیست و کنترل این بیماری بستگی به رفتار‌های افراد در جامعه دارد.
 
وی افزود: ادارات همچنان دوسوم به صورت نوبت‌کاری به فعالیت‌های خود ادامه خواهند داد و یک‌سوم به صورت مرخصی بوده و ساعات کار نیز ۷ صبح الی ۱۴ است؛ افراد با داشتن بیماری قلبی و عروقی، دیابت، کلیوی، ریوی و همچنین خانم‌های باردار و شیرده مرخصی برای آن‌ها رد خواهد شد البته اگر در بیرون از اداره شغل دومی نداشته باشند در غیر این صورت باید به محل کار خود برگردند.
 
نجاتی ادامه داد: اماکن متبرکه و مساجد تا ۱۵ اردیبهشت تعطیل است و تجمع در ماه مبارک رمضان افطاری‌هایی که موجب تجمع شوند، ممنوع است.
 
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان عنوان کرد: مدارس همه مقاطع و دانشگاه‌ها مقاطع لیسانس و فوق‌لیسانس فعلاً فعالیت آن‌ها ممنوع است به جز مقطع دکترا که فردا کار خود را آغاز خواهد کرد.
 
نجاتی بیان کرد: پاساژ‌ها و بازار‌های سرپوشیده با رعایت تمامی نکات بهداشتی از اول اردیبهشت‌ماه آغاز و ساعت کاری آن‌ها تا ساعت ۶ بعدازظهر خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: در صورتی که این پاساژ‌ها رستوران و یا قهوه‌خانه باشد، از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد و آن‌ها تنها می‌توانند غذای بیرون بر ارائه دهند.
 
سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان گفت: پارک‌ها و بوستان‌ها برای تجمع و نشستن ممنوع است و در صورتی که افراد بخواهند قدم بزنند، مانعی ندارد.
 
نجاتی افزود: سالن‌های ورزشی، بدن‌سازی، قهوه‌خانه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های پذیرایی، استخر‌ها و مراکز کسب‌وکاری که مستلزم تجمع است از فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: