شهردار مشگین‌شهر:

هتل سبلان مشگین شهر در اختیار شبکه بهداشت است

شهردار مشگین‌شهر گفت: هتل سبلان مشگین‌شهر در اختیار شبکه بهداشت شهرستان است تا بیماران کرونایی دوران نقاهت خود را در آن سپری کنند.

کد خبر: ۵۹۰۲۶
۱۴:۳۹ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ رحمت انوری اظهار کرد: ما براساس تصمیم‌گیری کارگروه سلامت و همچنین بخشنامه‌های وزارت کشور اقدامات پیشگیرانه را انجام می‌دهیم که در این فرآیند آمار فوتی‌ها و بستری‌ها نیز کمتر شده است.
 
وی با قدردانی از کسبه و اصناف در همراهی با مجموعه مسئولان شهری در تعطیلی واحد‌های خود در این ایام پرخطر خاطرنشان کرد: به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش خریداری و در اختیار مجموعه‌های خدماتی و شهروندان قرار دادیم تا نسبت به رعایت موازین بهداشتی اقدام کنند.
 
شهردار مشگین‌شهر از واگذاری هتل سبلان به شبکه بهداشت به صورت موقت با هدف پذیرش بیماران کرونایی و سپری شدن دوران نقاهت آن‌ها خبر داد و بیان کرد: ۲۰۰ نفر نیروی شهرداری در حوزه خدمات و آرامستان درگیر مسایل کاری و کفن و دفن فوتی‌ها بودند که با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی کفن و دفن‌ها و تغسیل فوتی‌های این ایام انجام شده است.
 
انوری ادامه داد: شهرداری با ارائه تخفیف در این ایام و بخشودگی عوارض شهرداری در دوماهه پایانی سال گفت: تا آخر اردیبهشت ماه مهلت به مشتریان داده شده تا نسبت به پرداخت معوقات خود با در نظر گرفتن تخفیفات ویژه اقدام کنند.
 
وی در مورد فاصله‌گذاری هوشمند اجتماعی نیز گفت: با باز شدن مشاغل کم‌خطر با همکاری اصناف این فاصله‌گذاری رعایت می‌شود و ما جلوی فعالیت مشاغل مزاحم و دستفروشان را گرفته‌ایم تا صدمه‌ای به سلامت مردم وارد نشود.
 
شهردار مشگین‌شهر افزود: از روز شنبه نیز برخورد جدی با دستفروشان و پلمپ واحد‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، انجام می‌شود و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.
 
انوری در پایان بیان کرد: تعطیلی آبدرمانی‌ها و هتل‌ها در مشگین‌شهر همچنان ادامه دارد و در کنار آن مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی در این شهرستان تعطیل خواهند بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: