بیش از ۱۵۰ هزار نفر از باغ گل‌های کرج بازدید کرده‌اند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر در قالب تور مجازی از باغ گل‌های پارک شهید چمران بازدید کرده‌اند.

کد خبر: ۵۸۷۲۶
۱۱:۳۰ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ پیمان بضاعتی پور با اشاره به هدف برگزاری تور مجازی بازدید از باغ گل‌های کرج اظهار کرد: کاهش استرس و فشار روانی ناشی از شیوع ویروس کرونا از مهمترین اهداف برگزاری این تور است.
 
وی با بیان اینکه جشنواره لاله‌ها پس از هفت دوره برگزاری موفق، به نماد و هویت شهر کرج تبدیل شده، افزود: سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار نفر از هفتمین جشنواره لاله‌های کرج دیدن کردند و به دنبال این استقبال پرشور از زمستان سال گذشته تمهیدات لازم برای آماده سازی باغ گل‌ها و کاخ مروراید جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر هشتمین جشنواره لاله‌ها با کاشت لاله و گل‌های بهاری بیشتر انجام گرفت که متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا این امکان میسر نشد.
 
این مسئول توضیح داد: راه اندازی تور مجازی بازدید از جشنواره لاله‌ها مورد استقبال شهروندان قرار گرفته و در مدت زمان بسیار کوتاه ۱۵۰ هزار نفر از آن بازدید داشته‌اند.
 
بضاعتی پور این میزان استقبال را نشان دهنده حس تعلق شهروندان به این جشنواره دانست و گفت: تور مجازی هشتمین جشنواره لاله‌های کرج از سایر شهر‌ها و حتی خارج از کشور نیز بازدید کننده داشته است.
 
این مسئول با بیان اینکه این سازمان با راه اندازی تور مجازی، لاله‌ها را به خانه‌های مردم برده، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و روز‌های سختی که به شهروندان در قرنطینه خانگی تحمیل شده، مشاهده زیبایی گل‌ها از طریق تور مجازی می‌تواند بخشی از این فضای ذهنی را تلطیف و لحظات شادی را برای خانواده‌ها به وجود آورد.
 
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از لینک زیر لاله‌های باغ گل‌های کرج را به صورت مجازی مشاهده کنند:
 
https://park.karaj.ir/
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: