فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از ۱۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۱ قاچاقچی در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۱۴۱ هزار لیتر سوخت و فرآورده‌های نفتی قاچاق در هفته گذشته در استان خبر داد.

کد خبر: ۵۸۵۸۵
۱۱:۱۸ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سردار غلامرضا جعفری گفت: ماموران انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق فرآورد‌های نفتی و با هدف جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی و کنترل کلیه محور‌های فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند تعداد ۱۱ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل و فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و توقیف کنند.

 

وی افزود: مامورین در بازرسی از خودرو‌ها و در محل دپو سوخت جمعا ۱۴۱ هزارو ۵۲۰ لیتر گازوییل قاچاق کشف و در این رابطه ۱۱ نفر از عاملان قاچاق سوخت را دستگیر کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال سوخت در فرصت مناسب به دریا و از آن طریق به کشور‌های حاشیه خلیج فارس داشتند که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس شناسایی دستگیر و در انتقال این سرمایه ملی ناکام شدند.

 

سردار جعفری ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده را ۹ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال عنوان کرده و افزود: در مدت یاد شده ۲۷ فقره پرونده قضائی در بحث قاچاق سوخت تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه قاچاق برای استان و کشور تهدید امنیتی و اقتصادی بزرگی است، اظهار کرد: ضروری است سایر ادارات و دستگاه‌های مرتبط و مسئول با این پدیده شوم و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن بوده و موجب هدر رفت سرمایه ملی می‌گردد، با انجام بهنگام و صحیح وظایف مربوطه به خوبی ایفای نقش کنند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: