قیمت نوبرانه‌ها در بازار شهرکرد

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کمبودی از نظر میوه و تره‌بار در بازار چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از ورود نوبرانه‌ها به بازار میوه و تره‌بار خبر داد.

کد خبر: ۵۸۴۷۰
۱۳:۲۳ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ جمشید آل‌مؤمن با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر چغاله بادام، توت فرنگی، هندوانه و گوجه سبز در بازار موجود است.
 
وی با بیان قیمت نوبرنه‌ها افزود: امروز قیمت هر کیلو گرم چغاله بادام قیمت ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان، توت فرنگی هرکیلوگرم بین ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان و گوجه سبز هرکیلوگرم ۴۲ هزار تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
 
وی با اشاره به اینکه نوبرانه‌ها در بازار ثبات قیمت ندارد، افزود: با افزایش ورود این محصولات قطعا قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند.
 
آل‌مؤمن در ادامه با اشاره به کاهش قیمت پیاز، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم پیاز بین ۸ تا ۹ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت ۴ تا ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
وی به قیمت سیب‌زمینی نیز اشاره و اضافه کرد: قیمت هر کیلوگرم سیب‌زمینی ۷ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت کیلویی ۴ تا ۵ هزار تومان عرضه می‌شود.
 
آل‌مؤمن در ادامه با بیان افزایش قیمت گوجه فرنگی، تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی بین ۴ تا ۵ هزار تومان بود و هم‌اکنون با قیمت کیلویی ۹ هزار تومان به فروش می‌رسد و با افزایش ورود این محصول به بازار شاهد کاهش قیمت این محصول خواهیم بود. 
 
وی با اشاره به قیمت لیموترش و لیموشیرین گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم لیموترش ۳۰ هزار تومان است.
 
آل مؤمن یادآور شد: قیمت‌های اعلام شده قیمت خرده فروشی است.
 
رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار شهرستان شهرکرد در پایان خاطرنشان کرد: سیب درختی و پرتقال به قیمت دولتی در بعضی از غرفه‌ها در بازار به دست مصرف کننده می‌رسد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: