مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان خبر داد:

وقوع رواناب در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی/ وضعیت قرمز ادامه دارد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به وقوع رواناب در ۱۱ شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: بر اثر بارش‌های شدید معابر و خیابان‌های هشت شهرستان استان دچار آبگرفتگی شد.

کد خبر: ۵۸۳۰۴
۱۴:۰۸ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ سید ابوالحسن میرجلیلی اظهار کرد: اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی دیروز اخطاریه سطح قرمز (اقدام) را صادر و طی آن از اوج بارش‌های استان طی ۴۸ ساعت آینده با توجه به اخطاریه هواشناسی خبر داد.

 

وی با اخطار نسبت به وقوع سیلاب و رواناب در روز‌های آتی، افزود: فرمانداران شهرستان‌های بیرجند، درمیان، نهبندان، سربیشه، خوسف و زیرکوه با توجه به اخطاریه هواشناسی اوج بارش‌های استان طی ۴۸ ساعت آینده در شهرستان‌های بیرجند، درمیان، نهبندان، سربیشه، خوسف و زیرکوه خواهند بود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از آسیب به برخی منازل مسکونی بر اثر بارش باران خبر داد و گفت: جاده‌ها آسیب ندیده‌اند، اما برخی محور‌های مواصلاتی تا ساعات آینده مسدود خواهند بود.

 

میرجلیلی با اشاره به مسدود شدن بند امیرشاه بیرجند، تصریح کرد: هم اکنون محور سه قلعه به بیرجند و سه راهی روم به سرایان به علت عبور رودخانه فصلی مسدود شده است.

 

وی با اشاره به آماده‌باش ۱۰۹ تیم امدادی و عملیاتی در استان، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۱۱ نفر گرفتار در سیلاب امدادرسانی شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: