ثبت نام ۴۲ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در سیستان وبلوچستان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۲ هزار نفر از مردم سیستان و بلوچستان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

کد خبر: ۵۸۲۷۰
۱۰:۱۲ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه سهمیه سیستان و بلوچستان در این طرح ۱۲هزار و ۸۰۰واحد است افزود: در مرحله اول ثبت نام ۹۹۰۰ در شمال استان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۶۰۰۰ نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

 

وی گفت: در حال حاضر ۲۵۰۰نفر ثبت نام قطعی شده اند که هنوز تکمیل پرونده نشده اند و از هفته آینده از طریق پیامک دعوت به تکمیل پرونده خواهند شد.

 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: با افزایش قابل توجه ثبت نامی‌ها در مرحله دوم، پس از بررسی شرایط، افراد از طریق قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

 

مهدیار گفت: هزینه ساخت واحد‌های این طرح ۲۰۰تا۳۰۰ میلیون تومان در زاهدان و چابهار است که از طریق آورده افراد و وام ۸۰تا۱۰۰میلیون تومان با ۱۸درصد سود قابل پرداخت است.

 

وی با بیان این که مدت زمان ساخت واحد‌ها ۱۲تا۲۴ ماه خواهد بود افزود: با توجه به اینکه افراد در مرحله ثبت نام هستند خرید و فروش امتیاز در این مرحله غیرمجاز است و پیگرد قانونی خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: