معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری سمنان خبر داد:

فروش حضوری بلیط مسافری در پایانه‌های استان سمنان ممنوع شد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از ممنوعیت فروش حضوری بلیط مسافری در پایانه‌های استان خبر داد و گفت: این طرح از یکم خردادماه آغاز می‌شود.

کد خبر: ۵۸۱۲۵
۱۳:۱۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ غلامرضا طحان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان ضمن بیان اینکه تأمین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت‌های حمل‌ونقل مهم‌ترین رویکرد این نهاد محسوب می‌شود، اظهار داشت: فروش حضوری بلیط مسافری در پایانه‌ها استان سمنان از یکم خردادماه ممنوع می‌شود.
 
وی با اشاره به اینکه از یکم خردادماه عموم مردم می‌توانند برای تهیه بلیط سفر به‌صورت اینترنتی اقدام کنند، افزود: مسافران می‌توانند برای تهیه و خرید بلیط به سامانه‌های فروش اینترنتی و یا دفاتر فروش بلیط در سطح شهر مراجعه کنند.
 
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه ارتقای سطح خدمات و حذف دلالان را ازجمله مزیت‌های این طرح دانست و گفت: طرح‌های کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان مسافری عمومی به‌طور محسوس و نامحسوس در محور‌های مواصلاتی استان اجرا می‌شود.
 
طحان با تأکید بر اینکه تغییر کاربری پایانه‌های مسافری به محلی فقط برای سوار و پیاده شدن مسافران یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نهاد است، تصریح کرد: تحقق این امر نیازمند تغییر مکانیزم بازاریابی شرکت‌های مسافری و خروج فروش بلیط از پایانه‌ها است.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: