معاون استاندار:

عشایر اواخر اردیبهشت ماه به مناطق ییلاقی خراسان شمالی کوچ می‌کنند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: عشایر خراسان شمالی آخر اردیبهشت ماه از استان گلستان به مناطق ییلاقی این استان کوچ می‌کنند.

کد خبر: ۵۷۹۹۴
۱۵:۰۲ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ ولی الله حیاتی در ستاد استانی ویروس کرونا که در تاریخ ۲۴ فروردین در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا اظهارکرد: در این ارتباط توافق و هماهنگی‌های لازم میان مسئولان هر دو استان صورت گرفته است.

 

وی افزود: علاوه بر آن باید ادارات کل دامپزشکی، عشایری و دانشگاه علوم پزشکی استان، پروتکل‌های بهداشتی را برای این قشر از جامعه هم برای زیستگاه‌های دام و هم خود افراد لحاظ کنند.

 

حیاتی در ادامه به طرح کامک (کاهش اثرات منفی کروناویروس) نیز اشاره کرد و ادامه داد: این طرح نقشه راهی برای دستگاه‌های اجرایی است و هر دستگاهی طبق این نقشه دو وظیفه درون سازمانی و خدمات دهی به مردم دارد.

 

وی بیان کرد: این وظایف باید با لحاظ کردن پروتکل‌های بهداشتی اجرایی شود.

 

این مقام مسئول در ادامه تاکید کرد: مبنای ما در طرح فاصله گذاری هوشمند، ابلاغیه ستاد ملی کرونا است و هرآنچه این ستاد ابلاغ کرده است، باید اجرایی شود.

 

وی گفت: همچنان طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۲۱ نقطه در این استان در حال انجام است و ممنوعیت ورود افراد خارج استانی به استان اجرایی می‌شود و این امر تا تاریخ ۳۱ فرودین ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: