کارشناس هواشناسی گیلان خبر داد:

بارش برف و باران بهاری در گیلان/ افزایش نسبی دما از سه شنبه

کارشناس هواشناسی گیلان از کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا خبر داد و خاطرنشان کرد: فردا آسمان گیلان در اغلب نقاط ابری و همراه با بارندگی و وزش باد است و احتمال بارش برف در ارتفاعات وجود دارد.

کد خبر: ۵۷۹۵۰
۱۲:۳۸ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ مازیار غلامی با بیان اینکه آسمان گیلان امروز قسمتی ابری تا ابری و مه آلود است، اظهار کرد: در برخی از ساعات به ویژه از عصر و شب احتمال بارندگی، وزش باد، رعد و برق و تگرگ وجود دارد.

 

وی بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب ۱۴ و ۹ درجه سانتی گراد دانست و افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای کم و بیش ناپایدار در منطقه است.

 

کارشناس هواشناسی گیلان از کاهش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا خبر داد و خاطرنشان کرد: نفوذ تدریجی توده هوای سرد و تقویت ناپایداری طی ۴۸ ساعت آینده بارندگی و وزش باد، رعد و برق و احتمال تگرک پیش بینی می‌شود.

 

غلامی، با بیان اینکه فردا آسمان گیلان در اغلب نقاط ابری و همراه با بارندگی بهاری و وزش باد است، عنوان کرد: احتمال بارش برف در ارتفاعات نیز وجود دارد، اما به تدریج از ظهر روز سه شنبه ضمن پایداری هوا، روند افزایش نسبی دما تا اواخر هفته مورد انتظار است.

 

وی خواستار عدم تردد و توقف مردم در حاشیه رودخانه‌ها شد و گفت: احتمال آبگرفتگی، مه آلود بودن هوا، لغزندگی سطح جاده ها، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، رانش و لغزش و صاعقه وجود دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: