در پی طغیان رودخانه ماربر؛

خطر آسیب به پل موقت ده بزرگ سمیرم برطرف شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سمیرم با اشاره به طغیان رودخانه ماربر، گفت: با حضور به موقع راهداران و انجام عملیات اصلاحی از بروز خسارت به پل موقت ده بزرگ جلوگیری شد.

کد خبر: ۵۷۸۵۳
۱۵:۲۶ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ حسین انصاری با اشاره به بارش ۳۰ میلیمتری باران در روز جمعه، اظهار کرد: بارش شدید باران از یکسو و آب شدن برف‌ها باعث طغیان رودخانه ماربر شد.
 
وی ادامه داد: گشت‌های راهداری و نظارت ترابری شهرستان سمیرم در حین انجام ماموریت متوجه آب شستگی پشت دستک‌های پل ده بزرگ شده و مشکل را منعکس کردند.
 
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای شهرستان سمیرم گفت: با توجه به اینکه این پل راه ارتباطی ۱۲ روستا را برقرار می‌کند، اقدامات اصلاحی با فوریت آغاز شد.
 
وی خاطرنشان کرد: عملیات اصلاحی پل در ساعت ۱۹ عصر جمعه ۲۲ فروردین ماه جاری با پنج دستگاه ماشین آلات سنگین و ۱۰ راهدار آغاز و تا ساعت ۲ بامداد امروز شنبه ادامه یافت.
 
به نقل از اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، انصاری وضعیت کنونی پل را خوب ارزیابی کرد و افزود: با تداوم بارندگی‌ها در شهرستان و احتمال طغیان رودخانه ها، گشت‌های راهداری و ترابری با جدیت در حال انجام است.
 
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: