مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی مصرف آب در کهگیلویه و بویراحمد با شیوع کرونا ویروس

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصرف آب استان از ابتدای اسفند سال ۹۸ نسبت به بهمن ماه این سال با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

کد خبر: ۵۷۸۲۴
۱۴:۰۸ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ فیض الله پاسره افزود: مصرف آب در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، یک درصد افزایش پیدا کرده است.
 
وی تصریح کرد: ۲۴۳ هزار مشترک آب در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۸۰ هزار مشترک در شهر‌های استان و ۶۳ هزار مشترک در روستا‌های استان هستند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت آب شرب مردم روستایی و شهری استان خوب است، اما با توجه به ابنکه به فصل گرم نزدیک می‌شویم و اگر شیوع کروناویروس همچنان ادامه داشته باشد و این که بعضی وقت‌ها با قطع شدن آب مواجه هستیم تاکید می‌شود به مردم که تانکر ذخیره آب در منازل خود داشته باشند.
 
پاسره خاطرنشان کرد: توصیه ما همانند سایر نهاد‌های ناظر بر بهداشت این است که مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند و درست است که استان ما استان پر آبی است، اما این موضوع دلیل بر استفاده بی رویه مردم از منابع آبی نیست.
 
وی ادامه داد: تاسیسات و سیستم‌های ما ظرفیت استفاده‌های بی رویه آب را ندارند و بخاطر این که نوسانات مصرف کنترل شود مردم باید در مصرف آب رعایت کنند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم که تحمل خود را بالا ببرند و زمانی که آب قطع می‌شوند به ادارات آب فاضلاب فشار وارد نکنند، همکاری لازم را با همکاران آب و فاضلاب داشته باشند و استفاده صحیح از آب را مورد توجه قرار دهند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: