شهردار ارومیه:

ناوگان اتوبوسرانی ارومیه آغاز به کار کرد

شهردار ارومیه گفت: از امروز ناوگان اتوبوسرانی با رعایت موارد بهداشتی از سوی رانندگان به تناسب ظرفیت اتوبوس اقدام به سوار کردن مسافر کردند.

کد خبر: ۵۷۸۰۳
۱۲:۴۲ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

دیدرانیوز ـ محمد حضرت‌پور با اشاره به روند فعالیت ناوگان مسافری در ارومیه با توجه به بیماری کرونا اظهارکرد: با توجه به فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی ناوگان شهری تداوم دارد و از شهروندان نیز درخواست داریم از کارت بلیط الکترونیک استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: ناوگان تاکسیرانی نیز با رعایت موارد بهداشتی و در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، موظف هستند که در تمامی خطوط تاکسیرانی تنها ۲ نفر مسافر در صندلی عقب خودرو سوار کنند.
 
شهردار ارومیه با اشاره به دستگیری از نیازمندان، بیان کرد: در این مقطع و همچنین با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بهترین حرکت آن است که از نیازمندان طبق فرمایش مقام معظم رهبری دستگیری و حمایت کرد.
 
وی با بیان اینکه در اردیبهشت ماه نیز توزیع بسته‌های حمایتی برای نیازمندان توسط قرارگاه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آغاز می‌شود ادامه داد: با توجه به اینکه از امروز بخشی از فعالیت‌ها آغاز شده، اما از مردم درخواست داریم جهت شکست کرونا همچنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و اجتناب از تجمعات در خانه بمانند.
 
حضرت پور از آغاز کمپین جمع آوری کمک‌های مردمی (نقدی) جهت حمایت از نیازمندان جامعه خبر داد و عنوان کرد: کمپینی در راستای حمایت و دستگیری از نیازمندان راه اندازی و جلساتی با خیرین و سرمایه گذاران بخش خصوصی در این زمینه تشکیل می‌شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: