مدیرعامل شرکت گاز قزوین:

تعمیر لوله گاز رودک بوئین زهرا مستلزم فروکش سیلاب است

پس از انتشار ویدیویی در فضای مجازی با عنوان «ترکیب آب و آتش در منطقه رودک بوئین زهرا» مدیرعامل شرکت گاز قزوین علت حادثه را نشتی خط لوله گاز در مسیر رودخانه حاجی عرب حوالی رودک و یریجان بوئین‌زهرا اعلام کرد و گفت: برای تعمیر خط منتظر فروکش کردن سیلاب هستیم.

کد خبر: ۵۷۷۷۵
۱۱:۳۹ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ اسماعیل مفرد بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اظهار کرد: عصر روز گذشته ۲۲ فروردین به این اداره اطلاع داده شد که نشتی خط لوله در مسیر سیلاب رودخانه حاجی عرب حوالی منطقه رودک و یریجان شهرستان بوئین‌زهرا اتفاق افتاده است.
 
وی ادامه داد: برای کنترل این حادثه که همراه با آتش‌سوزی بوده است کارکنان شرکت گاز استان قزوین با هماهنگی مسئولین شهرستانی، گاز منطقه را قطع و گاز مشترکین روی سوخت دوم تنظیم شد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین خاطرنشان کرد: برای تعمیرات منتظر فروکش شدن سیلاب هستیم و تا زمانی که سیلاب فروکش نکند نمی‌توانیم بگوییم که علت حادثه چه بوده است، اما آنچه که از شواهد مشخص است سیلاب می‌تواند عامل ایجاد نشت گاز و در نهایت آتش‌سوزی صورت گرفته باشد.
 
وی بیان کرد: در خصوص خسارت نیز باید بگوییم در این حادثه خسارت تنها متوجه قسمت آسیب‌دیده شبکه توزیع بوده و اکنون برای اعلام میزان خسارت زود است.
 
بوشهری در پایان یادآور شد: تعداد مشترکین منطقه مورد نظر کمتر از ۱۰ مشترک است و تنها چند واحد پرورش بوقلمون و مرغداری و چند خانه باغ در آن منطقه قرار دارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: