جمع‌آوری متکدیان، کودکان کار و معتادان متجاهر از لرستان

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان گفت: بر اساس مصوبه جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه، کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر از سطح شهر‌های استان جمع‌آوری می‌شوند.

کد خبر: ۵۷۷۶۴
۱۱:۲۳ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ احمد حسین فتایی اظهار کرد: در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مقرر شد اداره‌کل بهزیستی استان و شهرداری‌ها با همکاری نیروی انتظامی و دادستانی نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر، متکدیان، کودکان کار و افراد زباله گرد اقدام و در صورت آلوده نبودن افراد یاد شده، آن‌ها را به مراکز نگهداری ماده ۱۶ و در غیر این صورت به مراکز نقاهتگاهی هدایت کنند.
 
وی تصریح کرد: همچنین دهیاری‌های استان مأموریت یافتند تا با همکاری اداره‌کل دامپزشکی نسبت به ضدعفونی معابر و فضا‌های عمومی روستا‌ها اقدام کنند. فرمانداران شهرستان‌های استان نیز می‌بایست تا اطلاع ثانوی از برگزاری مجالس و مراسمات ختم و عزاداری در سطح شهرستان‌ها جلوگیری و با متخلفین برخورد قانونی به عمل آورند.
 
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان خاطرنشان کرد: جلوگیری از حضور عشایر سایر استان‌ها و همچنین هدایت عشایر وارد شده به خارج از مرز‌های استان توسط تیم‌های ادارات کل امور عشایر و منابع طبیعی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی در اسرع وقت و اقدام لازم در جهت تامین دستکش مورد نیاز بازار استان توسط معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و اداره‌کل صمت تا هفته آینده، از دیگر مصوبات این جلسه بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: