استاندار کرمان تشریح کرد:

آخرین تصمیمات برای فروش، حمل و صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان

استاندار کرمان اظهار کرد: باتوجه به اهمیت حمل محصولات کشاورزی جنوب مقرر شد به جایگاه‌های منطقه ابلاغ شود تا سوخت آزاد را به میزان مورد نیاز در اختیار ناوگان حمل و نقل منطقه قرار دهند.

کد خبر: ۵۷۵۹۳
۱۵:۳۶ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ دکتر "محمدجواد فدایی" در جلسه برنامه ریزی حمل و توسعه بازار محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان در تشریح تصمیمات اتخاذ شده گفت: قرارشد با پیگیری استانداری کرمان و اتاق بازرگانی، عوارض صادرات پیاز حذف شده و امکان صادرات این محصول را به خارج بویژه کشور‌های همسایه فراهم‌نماید.
 
استاندار کرمان با اشاره به اهمیت حمل محصولات کشاورزی جنوب استان گفت: در این جلسه مقرر شد به جایگاه‌های منطقه ابلاغ شود تا سوخت آزاد را به میزان مورد نیاز در اختیار ناوگان حمل و نقل منطقه قرار دهند ضمن آنکه مصوب شد کماکان کمک‌های صورت گرفته در خصوص تامین لاستیک، روغن و افزایش سهمیه سوخت غیرآزاد استمرار می‌یابد.
 
فدایی افزود: مقرر شد به کلیه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود تمهیدات لازم را فراهم آورند تا بیماری کرونا ویروس تاثیری در کاهش حجم ناوگان حمل و نقل منطقه نداشته باشد.
 
وی ادامه داد: همچنین مقرر شد سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب با استان‌های دیگر هماهنگ کند تا پیاز، گوجه و سایر محصولات مورد نیاز خود را از منطقه جنوب استان تامین کنند همچنین کارخانه‌های فرآوری کشور مواد اولیه مورد نیاز خود را از جنوب استان خریداری کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: