معاون سیاسی استانداری خوزستان خبرداد:

مکاتبه با رئیس سازمان محیط زیست برای توقف مالچ پاشی در خوزستان/ درخواست اعزام هیات کارشناسی به منطقه

معاون سیاسی استانداری خوزستان گفت: پیرو درخواست عمومی تعدادی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد استان (سمن‌ها) درخصوص توقف عملیات مالچ پاشی در شن زار‌های استان، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد.

کد خبر: ۵۷۳۸۰
۱۲:۴۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ علی حسین حسین زاده در این باره گفت: پیرو درخواست عمومی تعدادی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد استان (سمن‌ها) در خصوص توقف عملیات مالچ پاشی در شن زار‌های استان، مکاتبه‌ای با رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور انجام شد.

 

حسین زاده افزود: در این نامه از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درخواست شده است یک هیات کارشناسی از تهران برای بررسی طرح مالچ پاشی نفتی در خوزستان تعیین و اعزام شود.

 

وی ادامه داد: باید به اعضای سمن‌ها و فعالان محیط زیست به عنوان شهروندان مسئول و دلسوز در مقابل محیط زیست احترام گذاشته و مطالبه آن‌ها نباید بدون پاسخ بماند.

 

گفتنی است خبرگزاری ایلنا ۱۳ فروردین در گزارشی با عنوان " مالچ پاشی غیرکارشناسانه ۸۰۰ هکتار از دشت‌های زرخیز خوزستان/ نابودی محیط زیست به بهانه مهار ریزگردها" به طرح مشکل اهالی و نابودی محیط زیست منطقه پرداخته بود که واکنش‌هایی را به همراه داشت.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: