مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد:

زمینه شرکت تمام کارگران ایلامی در غربالگری سلامت فراهم است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از فراهم شدن زمینه برای ثبت نام تمام کارگران ایلامی در سامانه غربالگری سلامت خبر داد.

کد خبر: ۵۷۳۰۱
۰۹:۳۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز ـ شکراله شیرخانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت پیگیری و کنترل ویروس کرونا در سطح جامعه کار و تولید، کارگران استان با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته شده گام بلندی در ارتقاء سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند و با پیوستن جامعه کار و تولید به این سامانه، غربالگری ویروس کرونا در بهترین شکل ممکن و در زمانی مناسب انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: صیانت از نیروی کار در مقابل کرونا در راستای پایداری و جهش تولید مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و این اداره کل، در همین راستا به وظایف و ماموریت‌های خود عمل کرده و برای حفظ سلامت نیروی کار، حفظ اشتغال موجود و هم‌چنین پیگیری و رسیدگی به مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی در تلاش است.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان ایلام ادامه داد: شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی استان باید نظارت کافی و لازم را برای جلوگیری از شیوع این ویروس در محیط‌های کاری خود داشته باشند و در همین راستا تیم‌های بازرسی کار نیز بر اساس اولویت شرکت‌هایی که نیروی انسانی بیشتری دارند، بازرسی‌های خود را انجام خواهند داد تا شاهد کاهش آثار و به حداقل رساندن این بیماری در سطح واحد‌های تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی استان باشیم.


شیرخانی با تاکید بر استفاده از همه بستر‌های فضای مجازی برای اطلاع رسانی ارتقاء سطح آگاهی مردم و فرآیند تامین اقلام مورد درخواست واحد‌های تولیدی ابراز امیداری کرد با شکست این ویروس، شاهد پویایی هر چه بیشتر واحد‌های تولیدی در سطح استان باشیم.


وی تاکید کرد: استان ایلام دارای ۱۰۴هزار و ۷۷۷ نفر بیمه شده اصلی و ۷۱هزار و ۶۲۴ نفر بیمه شده اجباری است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: