فرماندار خاش: خطر کرونا سلامتی مردم را به شدت تهدید می کند

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: اگر هشدارهای بهداشتی را جدی نگیریم، خطر کرونا ویروس سلامتی مردم را به شدت تهدید می کند، بنابراین همگان باید با احساس تکلیف از شرایط بحرانی و دشوار پیشگیری کنیم.

کد خبر: ۵۶۳۰۵
۱۲:۳۶ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
 

دیدارنیوز ـ صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه و کنترلی با جدیت در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران حوزه سلامت و بهداشت و درمان است، اما اگر مردم همراهی نکنند و در منازل شان نمانند، باید در انتظار روزها و لحظات سختی باشیم.

وی افزود: همه شهروندان باید بپذیرند که خطر در کمین است و از سفر رفتن و گردش و تفریح اجتناب کنند.

صالحی ادامه داد: کمپین های در خانه بمانیم، تشکیل شده اند، بنابراین از مردم می خواهیم به فکر سلامتی خود و خانواده و اطرافیان شان باشند.

مقام عالی دولت در خاش اظهار داشت: ویروس کرونا اکثر مردم دنیا را به خود درگیر کرده و هم اینک نیز درمان و داروی مناسبی ندارد و اگر رعایت نکنیم، دیگر دیر خواهد بود و به دنبال آن پشیمانی سودی ندارد.

صالحی گفت: در خاش، واحدهای صنفی و تجاری تعطیل اعلام شده اند که همگان در خانه بمانند و به کوه و دشت سفر نکنند، بنابراین انتظار داریم مردم از تشکیل تجمعات و حضور در مراسم های پر تردد پرهیز کنند و مراسم های عروسی و ترحیم نیز برگزار نشوند.

صالحی بیان کرد: کوچ عشایر از جاهای دیگر به خاش فعلا ممنوع بوده و بایستی با بسیج امکانات از شیوع گسترده بیماری کرونا پیشگیری کنیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: