بازار سقز غیر از صنوف مواد غذایی تا ۱۵ فروردین تعطیل است

فرماندار سقز با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزارت کشور و ابلاغ به استانداران و فرمانداران مبنی بر تعطیلی بازار تا ۱۵ فروردین، گفت: شیوع کرونا در استان و سقز، روند افزایشی دارد و این یک هشدار جدی است.

کد خبر: ۵۶۰۴۰
۱۳:۲۱ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۹

دیدارنیوز- کامیل کریمیان امروز(۲ فروردین) درجمع خبرنگاران اظهار کرد: غیر از شغل ها و کسب هایی که مایحتاج مردم را تامین می‌کنند بایستی تمام مغازه ها در تمام مناطق شهر سقز حتی مناطق حاشیه ای بسته شود و با کسانی که رعایت نکنند قاطع و قانونی برخورد خواهد شد تا چرخه این ویروس منحوس شکسته شود.

وی با اشاره به همت اصناف و بازاریان برای تعطیلی بازار و مشاغل غیر ضرور در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، افزود: با این اقدام ارزشمند، پیک بیماری مدتی ثابت ماند اما به دلیل بی توجهی عده ای از شهروندان و برگزاری تجمع ها در خانه ها و مسافرت ها، متاسفانه آمار روند افزایشی پیدا کرده است.

فرماندارسقز، خطاب به بازاریان گفت: تا دیروز حرکت خودجوش مردم و صاحبان مغازه ها و مجتمع های تجاری، نوعی ازخودگذشتگی و اقدامی ارزشمند برای حفاظت از سلامت جان مردم بود و اکنون بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه با مردم و بر اساس قانون این حرکت را تداوم می بخشیم.

کریمیان همچنین همراهی قشرهای مختلف مردم در این روزهای سخت را ستود و خاطرنشان کرد: اولویت با حفظ سلامت شهروندان است و برای حفاظت از جان آنان با کسی تعارف نداریم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: