نماینده، ولی فقیه در گلستان خطاب به مردم:

برای حفظ جان خود و عزیزانتان از منزل خارج نشوید

آیت‌الله نورمفیدی، نماینده، ولی فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان در پیامی از مردم خواست، برای حفظ جان خویش و عزیزانتان جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوند.

کد خبر: ۵۵۶۹۹
۱۱:۵۱ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ در متن این پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

روز‌های سخت و تلخی را سپری می‌کنیم. بسیاری از هم‌وطنان عزیزمان در بستر بیماری و جمعی نیز در اثر بیماری کرونا جان‌باخته‌اند. مردم و دست‌اندرکاران امور به‌ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت محترم و نیز کادر درمانی و وزارت بهداشت همه توان خود را برای دفع این خطر به کار بسته‌اند. در این شرایط ضمن امید به فضل و رحمت الهی و عنایات ویژه امام عصر (عج) مهم‌ترین عاملی که می‌تواند این تلاش‌ها را ثمربخش کرده و باعث کوتاه‌تر شدن دوران این بیماری فراگیر شود عدم حضور در اماکن عمومی، اجتماعات و خیابان‌ها است.

 

بر اساس برخی گزارش‌ها و مشاهدات هنوز عده‌ای به این مهم توجه نکرده و کماکان در اماکن عمومی حاضر می‌شوند. اینجانب بار دیگر متواضعانه از شما مردم عزیز به‌ویژه مردم شریف استان گلستان درخواست می‌نمایم برای حفظ جان خویش و عزیزانتان و به‌منظور قطع زنجیره انتقال بیماری از حضور در اماکن عمومی و خیابان‌ها پرهیز نموده و جز برای امور ضروری از منزل خارج نشوید. این مهم‌ترین توصیه‌ای است که مسئولین امر کراراً بر آن تأکید کرده و می‌کنند. باشد که هر یک از ما بدین‌وسیله در این جهاد فی سبیل ا... مشارکت نموده و به سهم خویش در رفع آلام و مصائب مردم عزیز کوشا باشیم.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: