رزمایش مبارزه با کرونا در ساوه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از برگزاری رزمایش بیوولوژیکی مبارزه با کرونا توسط قرارگاه پدافند زیستی این شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۵۵۵۶۸
۱۱:۱۶ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سرهنگ پاسدار حجت‌الله دستجانی با اشاره به اینکه این رزمایش با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردمی جهادی به مدت دو روز (۲۶ و ۲۷ اسفندماه) در شهرستان ساوه برگزار می‌شود، افزود: در این رزمایش محیط بانان سلامت شهرستان اقدام به ضدعفونی تمامی معابر و خیابان‌های شهری با بکارگیری تمامی ظرفیت در حوزه ادوات و تجهیزات سمپاشی خواهند کرد.
 
وی از شهروندان ساوجی خواست تا در جریان برگزاری رزمایش مبارزه با ویروس کرونا خودرو‌های خود را در داخل معابر و کوچه‌ها پارک نکنند تا فرآیند گندزدایی و ضدعفونی به درستی و بدون هیچ مانع فیزیکی انجام شود.
 
فرمانده سپاه ساوه هدف اصلی این رزمایش را پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا با یک روحیه تهاجمی، دانست و افزود: برگزاری این رزمایش با توجه به قرائنی که احتمال حمله بیولوژیکی بودن این رویداد مطرح شده است، می‌تواند جنبه رزمایش دفاع بیولوژیک نیز داشته و بر اقتدار و توان ملی بیفزاید.
 
وی تصریح کرد: باتوجه به گسترش ویروس کرونا و مشکلات پیرامون آن برای افراد جامعه، قرارگاه پدافند زیستی شهرستان ساوه تشکیل شد و کمیته‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند.
 
سرهنگ دستجانی رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکی را از سوی هر یک از افراد جامعه بهترین راهکار پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا عنوان کرد و افزود: سپاه و بسیج و گروه‌های جهادی همراه با دستگاه‌های اجرایی و آحاد مختلف مردم از آمادگی کامل برای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا برخوردار است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
 
وی بیان کرد: ضدعفونی کردن و گندزدایی معابر شهری از جمله راه‌های جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در سطح جامعه است و به همین دلیل این عملیات با مشارکت سپاه و نیرو‌های جهادی انجام می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: