دری نجف آبادی: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه اقتدار نظام اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشانه انسجام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مردم با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

کد خبر: ۵۲۸۶۴
۱۲:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۸

دیدارنیوز - آیت‌الله دری نجف آبادی امروز دوم اسفندماه پس از اینکه رای خود را به صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و با اشاره به افتخارآفرینی امام راحل برای مردم ایران اظهار کرد: یکی از افتخارات امام راحل تبیین نقش مردم در سرنوشت خود بویژه از دیدگاه اسلامی بود، این در حالی است که در هیچ کدام از کشورهای اسلامی چنین عظمت و هویتی را برای ملت‌ها قائل نیستند.

وی با اشاره به اینکه رای مردم سرنوشت ساز است افزود: مردم به جمهوری اسلامی رای داده اند و با شرکت در انتخابات مختلف از جمله انتخابات خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و شوراها سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مردم سالاری دینی به عنوان یادگار امام راحل، شهدا و بزرگان افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی است.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه جمهوریت، ظرف حاکمیت است، اضافه کرد: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان اسلام زدند و مصداق حرکت در مسیری است که توسط اهل بیت و امام راحل برای ملت ترسیم شده است.

وی با اشاره به مسئله بیماری کرونا، گفت: برخی مسائل پیش آمده نباید مانعی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود چراکه رای مردم یک "آری" به جمهوری اسلامی، رهبری و عزت و اقتدار و یک "نه" بزرگ به آمریکا و معامله قرن و آل سعود و ...است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم استان و کشور حضور با قدرت و صلابت پای صندوق‌های رای است تا بار دیگر حضور حماسی خود را به جهان و جهانیان نشان دهند و امیدواریم مجلس آینده نیز راه‌گشا و کارگشا و خدمتگزار بوده و بتواند در رفع مسائل و مشکلات اشتغال، فرهنگی، اجتماعی گام‌های بلندی بردارد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: