دو مسیر جدید به قطار‌های نوروزی مشهد افزوده شد

مدیرکل راه آهن خراسان گفت: دو مسیر ریلی جدید مشهد- ارومیه و مشهد - بستان آباد در برنامه پیش فروش بلیت‌های قطار‌های مسافربری نوروزی سال نو قرار گرفت که پارسال وجود نداشت.

کد خبر: ۵۰۹۲۵
۱۰:۳۹ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ مصطفی نصیری ورگ روز دوشنبه افزود: در حال حاضر قطار‌های مسافربری در مسیر ۳۱ شهر و مرکز استان و مشهد جا به جا می‌شوند و علاوه بر آن واگن حمل خودرو در ۶ مسیر برای انتقال خودروی مسافران از مشهد به این مقاصد فراهم است.
 
وی ادامه داد: امکان جا به جایی خودرو از مشهد به شهر‌های کرمان، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز و اهواز فراهم است و این خدمات در نوروز ۱۳۹۹ نیز ادامه خواهد داشت. 
 
مدیرکل راه آهن خراسان به آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های نوروزی از امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه اشاره و بیان کرد: پیش فروش یاد شده مربوط به بلیت همه قطار‌های مسافربری از تاریخ ۲۴ اسفندماه ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ است.
 
نصیری افزود: فروش اینترنتی از صبح امروز در مسیر‌های مختلف به تناوب آغاز شده و فروش حضوری بلیت از طریق مراکز عرضه و آژانس‌های مسافرتی از فردا سه شنبه ساعت هشت صبح آغاز می‌شود و هموطنان عزیز می‌توانند با مراجعه به مراکز فروش بلیت و یا سایت‌های اینترنتی www.Safirrail.ir، ww.Fadaktrains.com، www.Raja.ir، www.Rai.ir نسبت به خرید بلیت‌های مورد نیاز خود اقدام کنند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: