۵۳ داوطلب انتخابات مجلس در چهارمحال و بختیاری تایید صلاحیت شدند

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ نفر انصراف دادند و از میان ۱۸۸ داوطلب، صلاحیت ۵۳ نفر تایید، ۷۴ نفر رد صلاحیت و صلاحیت ۶۱ نفر احراز نشد.

کد خبر: ۴۸۶۷۸
۰۹:۵۴ - ۲۳ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سعید صالحی با اشاره به اینکه هیات‌های نظارت استانی ۲۱ دی ماه نظرات خود را درخصوص صلاحیت نامزد‌های انتخابات به فرمانداری‌ها اعلام کردند، اظهار کرد: آن دسته از داوطلبانی که نتیجه بررسی صلاحیت آن‌ها براساس نظر هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات رد صلاحیت یا عدم احراز شده می‌توانند از، ۲۲ دی ماه تا ۲۶ دی ماه به مدت پنج روز از ساعت ۸ الی ۱۶ به دفاتر نظارت و بازرسی بر انتخابات استان و یا هیات مربوطه در تهران مراجعه و مراتب اعتراض خود را ارائه کنند.
 
وی با اشاره به ثبت‌نام ۲۲۹ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، اظهار کرد: از این تعداد ۴۱ نفر انصراف دادند و از میان ۱۸۸ داوطلب، صلاحیت ۵۳ نفر تایید، ۷۴ نفر رد صلاحیت و صلاحیت ۶۱ نفر احراز نشد.
 
صالحی ادامه داد: از مجموع داوطلبان ثبت‌نام شده در استان برای انتخابات مجلس یازدهم، صلاحیت ۲۸.۲ درصد داوطلبان تایید، ۳۹.۴ درصد داوطلبان ردصلاحیت و صلاحیت ۳۲.۴ درصد داوطلبان احراز نشد.
 
دبیر ستاد انتخابات با اشاره به تایید صلاحیت ۵۳ داوطلب در ۴ حوزه انتخابیه استان، گفت: در حوزه‌های انتخابیه شهرکرد، بن و سامان از ۷۷ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۵ داوطلب تایید، ۲۲ نفر ردصلاحیت، ۲۰ نفر انصراف و صلاحیت ۲۰ نفر احزار نشد، همچنین در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ از ۵۲ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۰ نفر تایید، ۱۷ نفر ردصلاحیت، ۷ نفر انصراف و صلاحیت ۱۸ نفر احراز نشد.
 
وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه لردگان و خانمیرزا از ۵۳ داوطلب ثبت‌نامی، صلاحیت ۱۵ نفر تایید، ۱۸ نفر ردصلاحیت، ۹ داوطلب انصرافی و صلاحیت ۱۱ نفر احزار نشد.
 
صالحی خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه بروجن از مجموع ۴۷ داوطلب ثبت‌نام شده، صلاحیت ۱۳ نفر تایید، ۱۷ نفر رد صلاحیت، ۵ نفر انصراف و صلاحیت ۱۲ نفر نیز احراز نشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: