حوادث روز گذشته در چهارمحال و بختیاری منجر به مصدوم شدن ۱۳ نفر و مسمومیت ۳ تن شد

مسئول روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث روز گذشته در استان منجر به مصدوم شدن ۱۳ نفر و مسمومیت ۳ نفر با گاز مونوکسید کربن شد.

کد خبر: ۴۸۳۳۱
۰۹:۲۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ براساس گزارش روابط عمومی اورژانس چهارمحال و بختیاری محسن ابراهیمی اظهار کرد: روز گذشته بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در روستای ماموره شهرستان بروجن ۲خانم و یک کودک مسموم شدند که با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی گندمان منتقل شدند.
 
وی همچنین از واژگونی خودروی سواری پژو در محور بروجن به مبارکه خبر داد و گفت: این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت که پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس، مصدومان با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان ولیعصر (عج) بروجن منتقل شدند.
 
ابراهیمی گفت: حادثه دیگر ساعت ۱۸روز گذشته بر اثر برخورد خودرو ال۹۰ با پژو آردی در محور فرخشهر به دستگرد حوالی گردنه کت رخ داد که منجر به مصدوم شدن ۷ نفر شد.
 
وی خاطرنشان کرد: پس از انجام اقدامات درمانی مناسب توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی اورژانس، مصدومان توسط ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر منتقل شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: