معاون وزیر کشور:

اعتبار طرح‌های توسعه‌ای دشتستان تامین می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: اعتبار، تسهیلات و منابع مالی طرح‌های توسعه اقتصادی و عمرانی شهرستان دشتستان استان بوشهر تامین می‌شود.

کد خبر: ۴۸۲۴۵
۱۴:۳۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ بابک دین‌پرست روز پنجشنبه در جریان بازدید از طرح های اقتصادی و عمرانی شهرستان دشتستان افزود: با توجه به اینکه تامین معیشت مردم استان بوشهر به دلیل همجواری با خلیج فارس از طریق دریا است یکی از اهداف مهم دولت، استاندار بوشهر و فرمانداران تلاش در این زمینه است.
 
وی اظهارداشت: آمار همه واحدهای تولیدی فعال، غیر فعال و تملک شده و بحرانی و مشکل دار استان بوشهر جمع‌آوری شده‌است که پس از ارزیابی مشکلات آنها حل و فصل می‌شود.
 
دین پرست ادامه داد: تا جایی که امکان دارد مشکلات این واحدها با همکاری استاندار بوشهر در استان حل و در صورت نیاز در سطح کشور پیگیری خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور بیان کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی به عنوان مطالبات اصلی دولت و مردم است که پیگیر جدی حل مشکلات آنها هستیم.
 
وی گفت: امروز مسائل و مشکلات طرح‌های مورد بازدید در شهرستان دشتستان در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع تولید مطرح، بررسی و تصمیم‌های لازم در این زمینه گرفته می‌شود.
 
دین پرست افزود: در شهرستان دشتستان از طرح‌های بسته بندی و سردخانه‌ای خرما، آبیاری نخیلات منطقه سعدآباد به وسعت ۲ هزارو ۴۰۰ هکتار با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان و شماری دیگر از طرح‌ها بازدید شد که با تامین منابع مالی، تسهیلات و اعتبار مورد نیاز، این طرح‌ها رونق بیشتری به شهرستان و استان خواهندداد.
 
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان و بیش از ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، وسیع‌ترین شهرستان استان بوشهر و قطب خرمای کشور با ۶ میلیون اصله نخل و ۱۶۰ هزار تن محصول است.  
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: