فرمانده سپاه فجر:

شهادت سردار سلیمانی زمینه‌ساز شکست استکبار جهانی است

فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید دارد که شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، زمینه‌ساز شکست استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را فراهم خواهد کرد.

کد خبر: ۴۷۷۱۹
۱۵:۲۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ سردار سید هاشم غیاثی، دوشنبه ۱۶ دیماه با گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: کار بزرگ و نقش تاثیرگذار شهید سپهبد سلیمانی در مبارزه با استکبار جهانی و بر هم زدن نقشه‌های پلید آنان برای کشور‌های منطقه هرگز از اذهان ملت‌های مسلمان و مظلوم پاک نخواهد شد.
 
وی با بیان اینکه راهپیمایی و تجمع باشکوه مردم شریف فارس در پاسداشت مقام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش روز سه شنبه در شیراز برگزار می‌شود، گفت: بدون شک مردم مومن و انقلابی فارس در این مراسم حضور گسترده‌ای خواهند داشت و پیام اصلی حضور مردم "حمایت از جبهه مقاومت اسلامی" و تاکید بر ادامه راه این شهید بزرگوار است.
 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه انتقام سختی از جنایتکاران آمریکایی گرفته می‌شود، گفت: شهادت این مرد حماسه ساز زمینه پیروزی بزرگ بر استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را فراهم خواهد آورد و نام او برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی و در اذهان ملت‌های آزاده جهان ثبت شده است.
 
غیاثی افزود: همه اقشار ملت ایران و ملت‌های منطقه از جمله ملت عراق، دلدادۀ شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت اسلامی هستند و در چند روز گذشته این دلدادگی خود را با حضور گسترده در مراسم تشییع پیکر‌های مطهر این شهدا به اثبات رسانده‌اند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: