آماده باش کامل بیمارستان‌های استان کرمان از ساعت ۱۲ امروز

رییس اورژانس کرمان گفت: اقدامات اولیه انجام شده و هماهنگی لازم با کلیه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی سطح استان انجام شده است و کلیه بیمارستان‌های سطح استان از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ظهر روز چهارشنبه در حالت آماده باش کامل قرار خواهند گرفت.

کد خبر: ۴۷۶۵۸
۰۹:۴۴ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - دکتر "محمد صابری" صبح امروز ۱۶ دی‌ماه در جلسه ستاد بحران با موضوع تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: به بیمارستان‌های بزرگ شهر کرمان اعلام کرده‌ایم که هر کدام ۵ تخت اورژانس و یک تخت ICU خالی داشته باشند تا در صورت رخ‌دادن اتفاقی با مشکل روبرو نشویم و بتوانیم امر خدمات رسانی را با سرعت بالایی انجام دهیم.

رییس اورژانس کرمان از لغو کلیه مرخصی‌ها پرسنل بهداشت و درمان استان کرمان خبر داد و بیان کرد: در حوزه پیش بیمارستانی ۳۳ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمولانس به شهر کرمان اضافه کردیم و با توجه به جمعیت و اینکه امکان دارد اتوبوس‌ها و آمبولانس‌ها نتوانند حرکت کنند، اتوبوس آمبولانس‌ها ظرفیت بستری ۱۳ بیمار و آمبولانس‌ها به ۱۰ بیمار را افزایش داده ایم.

وی بیان کرد: پایگاه‌ها اورژانس در جاده‌ها مستقر هستند و اعلام کرده‌ایم که در مسیر جاده‌ها حضور داشته باشند همچنین در حوزه بهداشتی نیز نظارت بر موکب‌ها و خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها را به صورت دقیق خواهیم داشت تا مشکلی ایجاد نشود.

صابری ادامه داد: ۴۵ مامور اورژانس پیاده با لباس مخصوص در طول مسیر حضور دارند تا در صورتی که مشکلی ایجاد شد و ازدحام جمعیت اجازه حضور آمبولانس‌ها را نداد، اقدامات اولیه بر روی این افراد صورت گیرد.

رییس اورژانس کرمان با بیان این مطلب که ۲ دستگاه بالگرد اورژانس کرمان نیز در حالت آماده باش خواهند بود، تصریح کرد: درخواست داریم که آمبولانس‌های هلال احمر در گلزار شهدا به ما کمک کنند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: