دبیر جبهه ایستادگی فارس:

مجلس یازدهم باید پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب باشد

دبیر جبهه ایستادگی ایران اسلامی شعبه فارس گفت: مجلس یازدهم برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر در ابعاد مختلف، باید پارلمانی در تراز گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

کد خبر: ۴۷۰۴۳
۱۳:۳۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز- امین اسکندری پنج‌شنبه ۱۲ دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آغازین سال‌های دهه پنجم خود در شرایطی حساس و سرنوشت‌سازی قرار گرفته است، اضافه کرد: از یک سو دشمنان قسم خورده خط امام و انقلاب از هر کوششی برای سنگ‌اندازی در مسیر این راه عظیم دست برنمی‌ندارند و از دیگر سو بی تدبیری و بی کفایتی برخی از مسئولین، شرایطی سخت و دشوار را برای مردم و در پیش روی مسیر انقلاب اسلامی قرار داده است.

او افزود: یکی از راه حل‌های برون‌رفت از معضلات موجود از طریق صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح است و تحقق این مهم جز با وحدت همه نیروهای وفادار به آرمان‌های امام امت و انقلاب اسلامی و با تمسک به رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی میسر نیست.

دبیر جبهه ایستادگی استان فارس با تاکید بر لزوم وحدت بین احزاب و نیروهای انقلابی، بیان کرد: قطعا با استفاده از همگرایی و فرصتی که با حضور و وجود نیروهای انقلابی از همه اقشار و احزاب در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به وجود آمده است، جای امیدواری است که مجلس پیش رو، مجلس انقلابی و کارآمد با هدف نجات اقتصاد ایران باشد.

اسکندری با اشاره به همنوایی جبهه ایستادگی ایران اسلامی با شورای ائتلاف انقلاب اسلامی فارس، گفت: جبهه ایستادگی و تشکل‌های زیرمجموعه در فارس شامل احزاب توسعه و عدالت ایران اسلامی، سبز و نیک‌اندیشان ایران اسلامی و جمعیت جوانان انقلاب اسلامی قائل به وحدت و تبعیت از گفتمان و مشی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس هستند.

به گفته این فعال سیاسی، ضروری‌ترین پیش‌نیاز برای تکوین مجلس در تراز انقلاب، راهیابی نمایندگانی در تراز ملت انقلابی ایران و شاخص‌های انقلابی به مجلس است.

دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی فارس برخی مشکلات کشور را به حوزه قانون‌گذاری و قدرت مجلس مربوط دانست و خاطرنشان کرد: اگر مجلس قوی تشکیل شود قطعا تاثیرگذار خواهد بود و با حرکت قانونی و نظارتی خود و  محاسبه گری از دولت می‌تواند اولویت‌هایی مانند معیشت و اشتغال را حل کند.

اسکندری گفت: جبهه ایستادگی و تشکل‌های زیرمجموعه در فارس شامل احزاب توسعه و عدالت ایران اسلامی، سبز و نیک‌اندیشان ایران اسلامی و جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، قائل به وحدت در لوای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی و تبعیت از گفتمان و مشی شورای ائتلاف هستند.

دبیر جبهه ایستادگی انقلاب اسلامی عنوان کرد: این جبهه و احزاب زیر مجموعه به عنوان فرزندان انقلاب، ضمن تاکید بر لزوم حفظ وحدت همه نیروهای وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی و به عنوان یکی از اعضای حاضر در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، پایبندی خود به این شورا و تصمیمات اتخاذ شده از سوی آن را اعلام می‌دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: